اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا خبر داد

حضور 900 نفری بانوان نکایی در طرح‌‌های رحمت

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری نکا گفت: در شهرستان نکا 30 طرح رحمت و توانمندسازی بانوان در حال برگزاری است که در هر طرح از این کلاس‌ها حدود 30 نفر شرکت دارند.

حضور 900 نفری بانوان نکایی در طرح‌‌های رحمت

مرجان علیدوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: افزایش اطلاعات مهارت‌های زندگی و احکام از نیازهای مهم روز است که باید در دستور کار قرار گیرد و در این طرح، هدف‌گذاری برای افزایش مهارت‌های زندگی است.

وی تقویت و تعالی فرهنگ و تعمیق باورهای دینی اقشار مختلف جامعه‌، گسترش و تعمیق ارزش‌های اصیل اسلامی در خانواده‌، ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به جایگاه و کرامت زن به‌عنوان مربی نسل آینده و افزایش شناخت و آگاهی زوجین نسبت به یکدیگر را از اهداف این طرح برشمرد.

علیدوست یادآور شد: طرح توانمندسازی دختران روستایی و طرح رحمت در شهرستان نکا با بهره‌مندی از اساتید حوزه علمیه و کارشناسان قضایی و بهداشتی در جلسه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به منظور شناخت نیازهای جسمانی، عاطفی و معنوی بانوان و توجه به مهربانی و رحمت در دو بخش بشارت و عترت برگزار شد.

مسئول امور بانوان فرمانداری نکا افزود: این طرح در دو بخش بشارت و عترت است که بخش بشارت طرح رحمت به آموزش قرآن کریم اختصاص دارد و در بخش عترت نیز شیوه‌های ارتباط موفق، پرورش دینی فرزندان و آشنایی با الگوهای رفتاری اهل بیت (ع) در خانواده‌ها آموزش داده می‌شود.

علیدوست تاکید کرد: در این طرح آموزش‌هایی نظیر اصلاح الگوی مصرف، بصیرت شناسی، تربیت فرزندان، همسرداری، حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان خانه‌دار و آموزش‌های امداد و نجات به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح توانمندسازی، راهی برای تربیت صحیح اسلامی نسل آینده است تا برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی و ساختن زندگی سالم برای نسل آینده گام برداریم.

علیدوست اذعان داشت: گسترش اعتقادات معنوی، تقویت و عمق‌بخشیدن به بینش‌های دینی خانواده از جمله دغدغه‌های جامعه امروز است که باید برای رفع مشکلات ناشی از توجه نکردن به معنویات در جامعه تلاش شود.

وی گفت: در شهرستان نکا  30 طرح رحمت و توانمندسازی بانوان در حال برگزاری است که در هر طرح از این کلاس‌ها حدود 30 نفر شرکت دارند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول