اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسدآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد افتتاح شد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسدآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با حضور مسئولان شهرستان رسماً کار خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت با مساعدت ریاست بسیج اساتید استان همدان کانون بسیج اساتید در این دانشگاه افتتاح شد.

علیرضا پیرحیاتی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: وجود انسان‌هایی بسیجی و از خودگذشته همچون شهید چمران در دانشگاه‌ها موجب پیشرفت بوده که برای پرورش دانشجویانی متعهد و بسیجی باید استاد دانشگاه یک بسیجی باشد که امیدواریم با افتتاح این کانون به دانشجویانی بسیجی و متعهد دست یابیم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در دانشگاه‌های استان 14 کانون بسیج اساتید تشکیل شده، اظهار داشت: فراهم کردن کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌ها یک کار فرهنگی در راستای تقویت بسیج و نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ علی رضایی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: در حال حاضر 40 درصد از اعضای هئیت علمی عضو بسیج اساتید هستند.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه شهرستان اسدآباد نیز با ابراز خرسندی از افتتاح کانون بسیج در دانشگاه‌ها گفت: نهاد مقدس بسیج یکی از دستاوردهای امام خمینی (ره) بود وجود چنین نهادهایی در دانشگاهها برای تقویت اسلام و انقلاب مؤثر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول