اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد

برگزاری همایش ملی بحران آب در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس از برگزاری همایش ملی بحران آب و پیامدهای ناشی از آن در شهرستان فردوس خبر داد.

برگزاری همایش ملی بحران آب در فردوس

حمیدرضا گل‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: همایش ملی بحران آب و پیامدهای ناشی از آن 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در شهرستان مشهد برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش با همکاری واحدهای نیشابور، کاشمر، گناباد و شرکت مشاوران آب پوی، شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری خراسان شمالی در شهرستان مشهد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس افزود: محورهای این همایش شامل بحران آب و مصارف صنعتی و شهری، بحران آب و استفاده از آب‌های نامتعارف، بحران آب و استفاده از فناوری‌های نوین، بحران آب و مدیریت منابع آب، تغییرات اقلیمی، خشکسالی و بحران آب، بحران آب و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی آن، بحران آب و مسائل زیست‌محیطی و راه‌های مقابله با بحران آب است.

گل‌‌کار تصریح کرد: اساتید و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا 25 فروردین به دبیرخانه این همایش واقع در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان فردوس ارسال کنند.

وی همچنین از حضور خانواده کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در ایام تعطیلات نوروز امسال پذیرای 600 مهمان نوروزی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس گفت: ستاد اسکان نوروزی قبل از آغاز سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس تشکیل و تعداد هفت نفر از کارکنان دانشگاه به طور شیفت‌بندی در خدمت ستاد اسکان مسافران نوروزی بودند.

گل‌کار افزود: پذیرش مهمانان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد فردوس نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول