اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سفر هیئت دولت به هرمزگان محقق شد

پاسخ به 650 درخواست توسط ستاد ارتباطات مردمی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هم‌زمان با چهارمین دور از سفر استانی دولت به این استان، ستاد ارتباطات مردمی مستقر در این اداره‌کل با حضور معاون تام‌الاختیار وزیر و مدیران کل ستادی وزارت، پاسخ‌گوی مراجعان است.

پاسخ به 650 درخواست توسط ستاد ارتباطات مردمی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کرامت بلالی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد مذکور اظهار داشت: این ستاد هم‌چنین در شهرستان‌های تابعه، برابر برنامه زمان‌بندی وزارت آموزش و پرورش فعالیت داشته که طی آن معاونان وزیر آموزش و پرورش طی دو روز کاری سه‌شنبه و چهارشنبه 22 و 23 فروردین، پاسخ‌گوی درخواست‌های مطرح شده بوده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون برابر آمار، 650 مورد درخواست مطرح شده از سوی نماینده تام‌الاختیار وزیر در ستاد مردمی مرکز استان و هم‌چنین ستادهای شهرستان‌های استان مورد رسیدگی قرار گرفته که طی آن مراجعه‌کنندگان در دیدار مستقیم به طرح درخواست خود پرداخته‌اند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش با اشاره به برنامه معاونان وزیر آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: در این دیدارها،"علی‌اصغر یزدانی" قائم‌مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین‌الملل در شهرستان‌های پارسیان و بندرلنگه، "یوسف نوری" رئیس مرکز آمار و اطلاعات و فناوری در شهرستان‌های بشاگرد و میناب، "علی باقرزاده" معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در شهرستان‌های بستک و سیریک، "حسین هژبری" معاون پرورشی و فرهنگی در شهرستان‌های جاسک و رودان، "فاطمه قربان" معاون آموزش ابتدایی در شهرستان خمیر و "ابراهیم سحرخیز" معاون آموزش متوسطه در شهرستان‌های حاجی‌آباد و قشم مستقر و پاسخ‌گوی مراجعان بوده‌اند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول