اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب:

راهکارهای اجرایی سال تولید ملی تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب با اشاره به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، گفت: راهکارهای اجرایی و فرهنگی سال تولید ملی تبیین شود.

راهکارهای اجرایی سال تولید ملی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد محمودیان ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که ستاد شئون از جمله برنامه‌های مناسب برای دستیابی به اهداف مهندسی فرهنگی است، گفت: در برابر مردم و سعادت جامعه مسئولیت داریم.

امام جمعه زیراب با تاکید بر اینکه نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری تشریفاتی نیست، افزود: راهکارهای اجرایی سال تولید ملی تبیین شود.

عضو ستاد شئون فرهنگی سوادکوه گفت: تریبون‌های فرهنگی مکان مناسبی برای ترویج فواید و ارزش‌های تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

محمودیان به لزوم الگوبرداری زنان و دختران از عفاف و حجاب حضرت زهرا (س)تاکید کرد و گفت: الگوهای دینی و مذهبی برای زندگی نسل جوان وجود دارد که برای گسترش جنبه‌های زندگی آنان باید تلاش شود.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: زندگی حضرت زهرا (س) و سیره و رفتار و افکار ایشان در جامعه به صورت الگوی برجسته مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زیراب تصریح کرد: رفتار و سیره ایشان در مدارس انشانویسی شود و مراسم‌های مختلف برای یادآوری شخصیت نمونه ایشان برگزار شود.

محمودیان از برگزاری دسته در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در سوادکوه خبر داد و اذعان داشت: در برگزاری مراسم‌های مذهبی از تحریف و نمادهای غیرمتعارف جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول