اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قزوین خبر داد

قزوین میزبان دو صحرانوردی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قزوین از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور به میزبانی قزوین خبر داد.

قزوین میزبان دو صحرانوردی کشور

عباس طباخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه 230 نفر شرکت‌کننده در این مسابقات پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: همه استان‌های کشور در رقابت‌های دو صحرانوردی شرکت می‌کنند و در مجموع بخش‌های نوجوانان و جوانان هر یک از تیم‌ها، شش ورزشکار اعزام می‌کنند.

وی مسافت دو صحرانوردی نوجوانان را سه کیلومتر و جوانان را پنج کیلومتر اعلام کرد و افزود: محل برگزاری این رقابت‌ها در مجتمع فرهنگی دارالفنون است و ورزشکاران در هتل ورزش استقرار دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قزوین اضافه کرد: قزوین در این مسابقات از سهمیه میزبانی استفاده می‌کند و دو تیم را به این رقابت‌ها می‌فرستد.

وی به اعزام دو کشتی‌گیر قزوینی به مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات کشتی ساحلی در شمال کشور برگزار می‌شود و تیم قزوین برای دومین بار است که در این رقابت‌ها حضور دارد.

طباخ تصریح کرد: در دوره گذشته، جزیره قشم میزبان مسابقات کشتی ساحلی کشور بود و تیم قزوین نیز در آن دوره شرکت داشت.

این مقام مسئول به برگزاری مسابقات دو استقامت بانوان در استان اشاره کرد و گفت: مسابقات دو استقامت بانوان یکشنبه هفته آینده در رده سنی نوجوانان و جوانان به صورت استانی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قزوین خاطر نشان کرد: محل برگزاری این مسابقات در ورزشگاه معلم است و تیم کشور به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول