اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قزوین:

ورزشکار قزوینی به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین گفت: ورزشکار شایسته قزوینی به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرای کشورمان دعوت شد.

ورزشکار قزوینی به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرا دعوت شد

مرتضی ململی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حمیدرضا شفیع، ورزشکار شایسته استان قزوین با تصمیم کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی سپک‌تاکرای کشورمان دعوت شد.

ململی با اشاره به اینکه مسئولان کادر فنی تیم ملی سپک‌تاکرای کشورمان 20 ملی‌پوش را به سومین اردوی تیم ملی دعوت کردند، افزود: این اردو سومین اردوی تیم‌های ملی است که از اواخر فروردین ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شفیع در مراحل قبلی اردوهای تیم ملی حضوری مؤثر داشته است، عنوان کرد: حضور یک ورزشکار استان از این رشته ورزشی در سطح تیم ملی به خوبی نشان از رشد و پیشرفت ورزشکاران استان قزوین است.

ململی با اشاره به اینکه تیم ملی سپک‌تاکرای کشورمان قرار است با یکی از تیم‌های بروئنی، هند و سنگاپور دیدار تدارکاتی داشته باشد، تصریح کرد: این بهترین فرصت برای این ورزشکار قزوینی است که بتواند با پشتکار بالایی که دارد جای خود را در ترکیب نهایی تیم ملی محکم‌تر کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین با بیان اینکه تیم سپک‌تاکرای کشورمان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی سپک‌تاکرای جهان آماده می‌کند، یادآور شد: این مسابقات 24 تیرماه سال جاری در تایلند برگزار می‌شود.

وی  نبود اسپانسر و حمایت‌های مالی را از مهم‌ترین مشکلات این هیئت ورزشی برشمرد و عنوان کرد: علی‌رغم حمایت‌های مسئولان سازمان ورزش و جوانان استان، کمبود هزینه‌ها در کنار بودجه ناکافی که برای این هیئت ورزشی در نظر گرفته شده است، جوابگوی نیازهای ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته ورزشی نیست.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین همچنین با اشاره به این نکته که اکثر رشته‌های ورزشی این هیئت به صورت تیمی برگزار می‌شود، بیان کرد: فراهم کردن امکانات در حد مطلوب، تنهاترین کار ممکن ما در این زمینه است که امیدوار هستیم با تلاش و حمایت مسئولان هرچه زودتر، دیگر رشته‌های ورزشی این انجمن را در استان قزوین به صورت مطلوب راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول