اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

اشتغال 50 درصد نیروی بومی در پارس جنوبی اجرایی شود

خبرگزاری فارس: منتخب دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال 50 درصد نیروی بومی در پارس جنوبی اجرایی شود.

اشتغال 50 درصد نیروی بومی در پارس جنوبی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با درایت بسیار بالایی که داشته و دارند نسبت به نامگذاری سال اقدام فرموده‌اند و در سال تولید ملی باید نسبت به حمایت از تولیدکنندگان داخلی اهتمام داشته باشیم.

وی به نیروهای کارآمد دشتستان اشاره کرد و با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای کار مؤثر و مفید دشتستان در مراکز صنعتی و دولتی استان و شهرستان افزود: به فضل الهی جلوی تضییع حقوق مردم دشتستان را خواهیم گرفت؛ دیگر زمان بی‌تفاوتی نسبت به حق مردم تمام شده و به فضل خدا جلوی آن می‌ایستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با انتقاد از نگاه نامناسب برخی مسئولان استانی خاطر نشان کرد: نگاه برخی مدیران استانی به دشتستان نگاه مناسبی نیست و باید این نگاه تغییر پیدا کند.

موسوی‌نژاد گفت: مشکل اشتغال مردم دشتستان یکی از مباحثی است که بنده با تمام توان برای مرتفع ساختن آن تلاش خواهم کرد به کمک مردم، مسئولان و نخبگان مشکل اشتغال دشتستان قابل حل خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت اشتغال در شهرستان دشتستان، نخستین نشست را با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان تشکیل داده‌ایم؛ بنده به‌عنوان نماینده مردم دشتستان بر خود وظیفه می‌دانم در زمینه اشتغال راهکارهایی کاربردی را بیابم و دنبال کنم و سعی و تلاش‌ خود را برای ساماندهی اشتغال به کار می‌گیریم.

موسوی‌نژاد بیان کرد: از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد و با توجه به ظرفیت‌های خوبی که برای اشتغال داریم سرمایه‌داران استانی و حتی خارج از استانی را تشویق و ترغیب خواهیم کرد تا وضعیت شهرک صنعتی را بیش از این توسعه دهند.

وی اذعان داشت: از دیگر دغدغه‌های مردم دشتستان مسئله اشتغال 50 درصد بومی استان در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی است که این مسئله را مجدانه پیگیری می‌کنیم تا مسئله بیکاری را در استان به ویژه شهرستان دشتستان ریشه‌کن کنیم.

موسوی‌نژاد گفت: طرح‌ها و نظرهای مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان می‌تواند در زمینه اشتغال و رفع معضل بیکاری شهرستان مؤثر و مفید باشد.

وی از نشست مشترک با حضور کارآفرینان شهرستان خبر داد و افزود: از مسئولان کاریابی‌های شهرستان انتظار داریم تلاش مضاعفی را در زمینه ارتباط با کارفرمایان و اخذ فرصت‌های شغلی مناسب داشته باشند.

نماینده منتخب دشتستان در مجلس خاطر نشان کرد: از مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان می‌خواهم لیستی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار به تفکیک رشته و فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای دشتستان به تفکیک رشته را تهیه کنند تا نسبت به ساماندهی این عزیزان اقدام کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول