اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماه آینده

تولید تایرهای رادیال بیرجند به 8 هزار حلقه افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: در حال حاضر روزانه 7 هزار و 400 حلقه تایر رادیال در بیرجند تولید می شود، که طی سه ماه آینده افزایش ظرفیت تولید به 8 هزار حلقه می‌رسد.

تولید تایرهای رادیال بیرجند به 8 هزار حلقه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کویرتایر خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت کویرتایر خراسان جنوبی با گرامیداشت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: تلاش می کنیم با تحقق افزایش تولید با کیفیت، وظیفه خود را نسبت به رهنمود مقام معظم رهبری به انجام برسانیم و شعار امسال را زنده و پویا نگهداریم.

منصور کامران با قدردانی از تلاش و همت کارکنان این واحد طی سال گذشته در کسب دستاوردهای ارزشمند بین المللی ملی و استانی تصریح کرد: با وجود تحریم ها و مشکلات ارزی متعدد توانستیم سرافراز از این بحران ها خارج شویم.

وی تأمین مواد اولیه به دلیل تنگناهای ارزی و مشکلات ناشی از تحریم ها و عدم گشایش LC مورد نیاز را از مهمترین مشکلات فراروی صنعت تایر برشمرد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حل این مشکلات نیازمند مساعدت جدی و فوری سازمان های زیربط است، تصریح کرد: با پیش بینی های صورت گرفته و مدیریت منابع توانسته ایم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید سال جاری را تأمین کنیم.

کامران اجرای پروژه های تبدیل پرس های پخت تولید تایرهای بایاس به رادیال، تبدیل سوخت بویلرهای نیروگاهی از مازوت به گاز طبیعی را طی سال گذشته در تاریخ فعالیت کویرتایر بی سابقه دانست و گفت: با اجرای این طرح ها ضمن افزایش کمی و کیفی تولید و سود قابل توجه، بهره وری ماشین آلات و نیروی انسانی نیز افزایش یافته است.

مدیر کارخانه کویرتایر نیز با اشاره به موفقیت های کسب شده طی سال گذشته، اجرای موفق 18 پروژه بهبود مستمر را نشان از توانمندی، خودباوری و ارائه مصمم کارکنان این مجموعه برشمرد.

محمد حسین کمیلی با اشاره به شرایط سخت تولید طی سال گذشته و مشکلات متعدد ناشی از نوسانات قیمت ارز و هدفمندسازی یارانه ها گفت: خوشبختانه کویرتایر با تمام توان و تلاش و همت مضاعف توانست به اهداف و برنامه های اجرایی خود دست یابد.

وی استمرار افزایش تولید تایرهای رادیال را از برنامه های سال جاری برشمرد و افزود: بزودی با اجرای پروژه های در دست اقدام ضمن افزایش کمی و کیفی محصولات، تولید تایرهای رادیال به مرز 8 هزار حلقه در روز خواهد رسید.

مدیر تضمین کیفیت شرکت کویرتایر نیز با اشاره به موفقیت های کسب شده طی سال گذشته گفت: امیدواریم ضمن افزایش کیفیت محصولات در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم بیش از گذشته در تحقق شعار امسال جامه عمل بپوشانیم.

رضا فخار دقت، سرعت و تصمیم های کلیدی مدیریت را از جمله عوامل موفقیت کویرتایر طی سال گذشته با توجه به شرایط و بحران صنعت دانست و تصریح کرد: کویرتایر جایگاه مناسبی در صنعت به ویژه صنعت تایر داشته و دارد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول