اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتباط بیشتر مراجعان

سامانه تلفن گویای ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور ارتباط بیشتر مراجعان، سامانه تلفن گویای اداره کل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی شد.

سامانه تلفن گویای ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌ زاهدی‌نیا صبح امروز در مراسم راه‌اندازی سامانه تلفن گویای ثبت احوال سسیستان‌وبلوچستان با حضور معاون امنیتی- انتظامی استاندار اظهار داشت: در عصر حاضر با توجه به گسترش خدمات تلفنی و اینکه استفاده آسان از تلفن امروزه برای عموم اقشار جامعه امکان‌پذیر است، ارتباط تلفنی راحت‌ترین روش برای برقراری ارتباط دو سویه میان متقاضیان خدمت و دستگاه‌های ارائه کننده خدمات به شمار می‌آید.

وی افزود: به همین منظور، سامانه تلفن گویای 1510 برای ارتباط بین سازمان ثبت احوال و مردم ایجاد شده است.

مدیرکل ثبت احوال سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مراجعان و متقاضیان خدمت در زمینه مقررات و خدمات ثبت احوال است.

زاهدی‌نیا بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با تماس با شماره 1510 از مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات و همچنین روند ارائه خدمات مطلع شوند.

وی یادآور شد: همچنین از طریق این سامانه، با اعلام انتقادات و پیشنهادات خود تأثیر بسزایی در نحوه کار و ارائه خدمات بهتر در ادارات ثبت احوال خواهند داشت.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان به امکانات این سامانه اشاره کرد و گفت: مراجعان می‌توانند با تماس با این سامانه از مدارک مورد نیاز و روند کار خدمات صدور شناسنامه نوزاد، تعویض شناسنامه و صدور المثنی، الصاق عکس به شناسنامه، ثبت وفات و صدور گواهی وفات، تغییر نام خانوادگی، صدور گواهی تجرد، خدمات کارت‌شناسایی ملی و المثنی اطلاع یابند.

زاهدی‌نیا افزود: همچنین مراجعان می‌توانند پس از تماس با این تلفن با شماره‌گیری کلید هشت، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه به صورت پیام صوتی اعلام تا پیگیری لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول