اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری دومین دیدار پلی‌آف لیگ دسته یک

بسکتبال کاله مازندران میزبان کابل بوشهر است

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران عصر فردا جمعه در بابل میزبان تیم کابل لیان بوشهر است.

بسکتبال کاله مازندران میزبان کابل بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، در دومین دیدار مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران عصر فردا میزبان تیم کابل لیان بوشهر است.

این دیدار از ساعت 16 جمعه در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل برگزار می‌شود.

کار قضاوت این دیدار را کوروش بخشی عرب بر عهده دارد و از سوی فدراسیون بسکتبال محمد متین پیشکسوت این ورزش به‌عنوان ناظر و نماینده فدراسیون از نزدیک روند بازی را در اختیار می‌گیرد.

کاله مازندران کار سختی در خانه دارد زیرا هفته گذشته نخستین دیدار مرحله حذفی را با شکست پشت سرگذاشت و با پیروزی نماینده بوشهر در دیدار دوم این تیم مازندرانی باید با لیگ برتر بسکتبال و قهرمانی در لیگ دسته یک خداحافظی کند.

کاله مازندران در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در رویارویی حساس بوشهر مقابل کابل لیان با نتیجه نزدیک 60 بر 52 شکست خورد.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال که در روزهای پایانی سال گذشته خاتمه یافت 16 تیم به مرحله پلی آف راه یافتند و تیم‌های اول تا هشتم هر گروه با هم رقابت می‌کنند.

تیم نخست هر گروه با تیم هشتم گروه مقابل روبه‌رو می‌شود که با این وجود کاله مازندران مقابل کابل لیان بوشهر صف‌آرایی می‌کند.

پس از 22 هفته از لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در گروه دوم با کسب 18 پیروزی و 40 امتیاز به‌عنوان تیم صدرنشین وارد مرحله حذفی شود.

اگر نماینده مازندران در دیدار فردا پیروز شود با تقسیم پیروزی بین دو تیم در دیدارهای خانگی و خارج خانه، بازی سوم به میزبانی تیمی برگزار می‌شود که دارای معدل بالاتری در دو دیدار گذشته باشد.

رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با درخشش بازیکنان جوان، جویای نام و بومی خود به این مهم دست یافت و با تدابیر و استفاده از تجربیات محمدعلی رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران بسیار مصمم است تا به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها به لیگ برتر کشورمان صعود کند.

به گزارش فارس، در مرحله مقدماتی لیگ دسته یک بسکتبال کشور 22 تیم در دو گروه حضور داشتند که کاله مازندران به‌عنوان تنها نماینده مازندران در گروه دوم با 12 تیم دیدار کرد همچنین این تیم سال گذشته در پایان لیگ دسته یک بسکتبال به قهرمانی دست یافت و هم‌اکنون مدافع عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول