اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خبر داد

آغاز به کار ستاد اجرایی پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌بید گفت: به منظور اجرایی شدن پیام مقام معظم رهبری در نوروز ۹1 ستاد اجرایی شهرستان خرم‌بید در این مورد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد اجرایی پیام نوروزی مقام معظم رهبری در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داوود ایوبی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم بید اظهار داشت: ستاد اجرایی پیام نوروزی مقام معظم رهبری دارای پنج کمیته تبلیغات و فرهنگ‌سازی، کمیته رفع موانع سرمایه‌گذاری، اشتغال، کارگروه شناسایی محصولات داخلی و عرضه آن‌ها، کمیته مقابله با قاچاق، کمیته نظارت، بازرسی بر بازار و ادارات است.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم‌‌بید اضافه کرد: مسؤلیت کمیته‌های ستاد اجرایی پیام نوروزی مقام معظم رهبری شهرستان خرم بید را ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت و نیروی انتظامی عهده‌دار هستند.

ایوبی گفت: تمام ادارات دولتی و نهادهای مردمی فعال نیز در کمیته‌های پنج گانه ستاد اجرایی پیام مقام معظم رهبری ساماندهی شده‌اند که با تشکیل جلسات ماهانه مندرج در تقویم جلسات اداری این شهرستان انجام وظیفه می‌کنند.

به گزارش فارس، در این جلسه پس از بحث و بررسی، عدم شرکت مسؤلان خرم‌بید در مراسمی که کالای خارجی به عنوان هدیه داده می‌شود، برگزاری همایش تجلیل از نخبگان، فرهیختگان و کارآفرینان این شهرستان در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مهم‌ترین مصوبات بود.

شهرستان خرم‌بید به مرکزیت صفاشهر در شمال استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول