اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز ابهر خبر داد

ارائه خدمات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز ابهر از آمادگی این اداره برای ارائه خدمات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی خبر داد.

ارائه خدمات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عزت‌‌الله تاتی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با بیان اینکه متقاضیان گاز می‌توانند طی شش ماهه نخست سال تقاضای خود را ارائه دهند، اظهار داشت: متقاضیان ارائه تقاضای خود را برای فصل سرما و برودت نگذارند.

وی از آمادگی اداره گاز شهرستان ابهر برای ارائه خدمات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی خبر داد.

در این جلسه اعلام شد که به منظور اجرای مصوبات کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سطح استان‌ها، ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی در هر استان به اختصار ستاد اجرایی استان نامیده شده و با ترکیب استاندار (رئیس)، معاون برنامه‌ریزی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی (دبیر) و رئیس سازمان راه و شهرسازی تشکیل می‌شود.

هم‌چنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، مدیر استانی شعب بانک عامل و مدیرکل تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی دیگر اعضای این ستاد را شامل می‌شوند.

گفتنی است جلسه‌های ستاد اجرایی استان با حضور حداقل شش عضو رسمیت پیدا کرده و تصمیم‌های آنان با حداقل پنج رأی موافق قابل ابلاغ و اجرا است که حضور سایر مدیران استانی و کارشناسان و صاحب‌نظران بدون حق رأی در جلسه با دعوت رئیس جلسه بلامانع بوده و دبیرخانه ستاد اجرایی استان در سازمان جهاد کشاورزی استان مستقر است.

هم‌چنین دبیر ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان موظف است گزارش عملکرد ستاد اجرایی استان را هر 15 روز به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کند که طراحی و تدوین برنامه‌ها و سازوکارهای لازم برای اجرای مصوبه‌های کارگروه توسعه بخش کشاورزی در استان، تعیین حداقل نصاب اراضی قابل واگذاری در مناطق مختلف استان و نیز تصمیم‌گیری در زمینه تأمین و تخصیص آب مورد نیاز به طرح‌های مرتبط از وظایف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان است.

براساس تصویب‌نامه، تصمیم‌گیری در زمینه تأمین، اولویت‌بندی، تخصیص و پرداخت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و تسهیلات بانکی مورد نیاز اجرای طرح‌های مربوط در استان، ایجاد تصمیم در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز، راه، مخابرات و آماده‌سازی اراضی مربوط به طرح‌ها و پی‌گیری تأمین اعتبارات مورد نیاز در بودجه دستگاه‌های اجرایی مربوط از محل اعتبارهای استانی - ملی و توزیع شهرستانی آن از دیگر وظایف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان محسوب می‌شود.

هم‌چنین از دیگر وظایف ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان، هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در راستای تسهیل و تسریع اجرای طرح‌ها، اتخاذ تدابیر لازم به منظور اطلاع‌رسانی محلی و آگاه‌سازی متقاضیان کار و برنامه‌ریزی برای ارتقای دانش بهره‌برداران و مجریان طرح‌ها، رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح‌ها و جمع‌بندی مشکلات احتمالی و ارائه پیشنهادهای لازم به کارگروه توسعه بخش کشاورزی هستند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول