اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان:

بازاریابی محصولات سرمایه‎ها را به سمت تولید سوق می‎دهد

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان گفت: بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی سرمایه‎ها را به سمت تولید سوق می‎دهد که توجه به این امر می‎تواند نیازهای اقتصادی جامعه را برطرف کند.

بازاریابی محصولات سرمایه‎ها را به سمت تولید سوق می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی رجایی عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه سازمان تعاون روستایی استان اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان در سطوح ملی و استانی توجه به بخش کشاورزی و تولید است لذا باید با تقویت تعاونی‎ها انگیزه تولید محصولات کشاورزی را افزایش داده و در بازار فروش، رقابت ایجاد کنیم تا شعار معظم‎‌له محقق شود.

وی با تصریح اینکه اقتصاد توسعه‎یافته محور بازارهای توسعه یافته هستند عنوان کرد: برای اینکه اقتصادی پویا در جامعه ایجاد شود همه موظفیم تا با حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی مسیر رسیدن به خواسته مقام معظم رهبری را شتاب ببخشیم.

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان با اشاره به اینکه توجه مسئولان به ویژه استاندار گلستان به بخش کشاورزی معطوف شده یادآور شد: استان گلستان اساساً با کشاورزی شناخته می‎شود لذا با توجه به اقدامات شایسته‎ای که مدیر قبلی سازمان انجام داده‎اند سعی در تکمیل روند موجود را داریم تا مشکلات و نارسایی‎های بخش تعاونی تولید مرتفع شود.

رجایی با بیان اینکه بخش تولید در تعاونی‎های روستایی از جایگاه مطلوبی برخوردار است خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم در کشاورزی اقدامات مؤثری را شاهد باشیم لازم است با دید کارشناسانه و برنامه‎ریزی دقیق حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: مشورت و مشارکت جدی مسئولان با تنظیم برنامه‎ای مناسب می‎تواند آمادگی کامل را در صورت به وجود آمدن شرایط خاص مدیریت کند.  

مدیر سازمان تعاون روستایی گلستان تصریح کرد: ممکن است همیشه امکان خرید محصولات کشاورزی را نداشته باشیم لذا باید این آمادگی فراهم شود تا در موقعیت‎های مختلف تصمیمات مناسب اتخاذ کرده و به موقع وارد میدان شویم.

رجایی حمایت از کشاورزان را اولویتی مهم خواند و اذعان داشت: ما به عنوان تعاونی روستایی متولی اصلی کشاورزان هستیم چرا که تقریباً تمام کشاورزان عضو تعاونی‎های روستایی و کشاورزی هستند و همه ما باید خودمان را در این زمینه مسئول بدانیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول