اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

"تولید ملی" با برنامه‌های دولت به جایگاه واقعی خود می‌رسد

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ‌با ‌‌برنامه‌های دولت و حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس می‌توان تولید ملی را در سال ‌جاری به جایگاه واقعی آن رساند.

"تولید ملی" با برنامه‌های دولت به جایگاه واقعی خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مهدی غضنفری که به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در دور چهارم سفر استانی به هرمزگان در این جزیره حاضر شده بود، عصر پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان، از ارائه وام اشتغال برای فعالیت‌های مختلف برای جوانان و صنعتگران در قشم به عنوان یکی از مسائلی که در هیئت دولت مطرح خواهد شد نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد: دور چهارم سفرهای استانی دولت برای مردم خوب و همیشه در صحنه قشم منشأ خیر باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تعداد 126 مصوبه برای قشم در سه دور گذشته از سفرهای استانی توسط دولت مصوب شده، گفت: از مجموع 126 مصوبه دولت 76 پروژه به اتمام رسیده، 16 پروژه در دست اقدام و مابقی نیز تا پایان دولت دهم اجرایی خواهد شد.

غضنفری با بیان اینکه با برنامه‌های دولت و حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس می‌توان تولید ملی را در سال‌ جاری به جایگاه واقعی آن رساند اضافه کرد: با برنامه‌های دولت و حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس می‌توان تولید ملی را در سال‌ جاری به جایگاه واقعی آن رساند.

وی هم‌چنین با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: امسال می‌تواند سال سرنوشت‌سازی در حوزه تولید ملی کشور باشد به شرط آنکه همه با هم هم‌سو و هم‌دل بوده و با پشتوانه بودجه و حمایت‌های قانونی در این راه گام برداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم‌چنین صنایع دریایی در قشم را با توجه به توانمندی ساخت لنج و کشتی‌های مسافری در این منطقه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صندوق توسعه دریایی باید از  سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت کند.

این مسئول با اشاره به بخشی از نیازهای اساسی مردم قشم اذعان داشت: نیازهایی همانند مشکل بهداشت، آب آشامیدنی، مسائل فرهنگی، آموزشی، عمرانی و زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت در قشم در جلسه هیئت دولت مطرح خواهد شد و امیدواریم با تصویب مصوبات جدید شاهد حل مشکلات مردم در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول