اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه:

2.2 میلیارد ریال برای شهربازی وحدتیه هزینه شد

خبرگزاری فارس: شهردار وحدتیه گفت: 2.2 میلیارد ریال برای شهربازی وحدتیه هزینه شد.

2.2 میلیارد ریال برای شهربازی وحدتیه هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد عبدالمجید صفایی پنجشنبه شب در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش سعدآباد اظهار داشت: توجه به نیازهای شهری وحدتیه از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در دو سال اخیر بوده و از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

شهردار وحدتیه تصریح کرد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی از نیازهای شهری وحدتیه بوده و در سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم اقدامات گسترده‌ای در این راستا انجام دهیم و نیازهای شهر در این زمینه را برطرف سازیم.

صفایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی بیان داشت: اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی باعث دفع روان‌آبها از سطح خیابان‌ها و منابع شهری و حفاظت از استحکام منابع شهری می‌شود و این امر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی در همین راستا اضافه کرد: احداث کانال خیابان شهدا از نیازهای مهم شهری وحدتیه بود و در سال گذشته شاهد اجرای این پروژه به نحو مطلوب بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های فنی این کانال متذکر شد: این کانال به طول 350 متر عرض دو متر و ارتفاع احداث شده است.

شهردار وحدتیه اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات شهرداری وحدتیه در سال گذشته احداث دیوار دره تلخ‌آباد به منظور حفاظت از این دره بوده است.

صفایی خاطر نشان کرد: این دیواره به طول 200 متر، عرض 90 متر و ارتفاع 5.5 متر احداث شده و تلاش خود را گرفته‌ایم تا در ساخت این دیواره اصول فنی و مهندسی رعایت شود.

شهردار وحدتیه با اشاره به استقبال مردم از شهربازی وحدتیه بیان داشت: برای احداث شهربازی وحدتیه بیش از 2.2 میلیارد ریال هزینه شده و این شهربازی مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.

صفایی گفت: وسایلی چون کشتی 24 نفره، سرسره آبشار به ارتفاع 14 متر و طول 35 متر، تاب زنجیری کودکان، چرخ و فلک 16 متری، استخر توپ فایبرگلاس با سیستم خنک‌کننده و مریگراند در این شهربازی نصب شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول