اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه آبادان:

گرانی‌های خسته کننده برای مردم را مهار کنید

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه آبادان گفت: دولت توانمند جمهوری اسلامی ایران، امروز نیز چون دیروزهایی اینچنینی، می‌تواند گرانی‌های خسته کننده برای مردم را مهار کند.

گرانی‌های خسته کننده برای مردم را مهار کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای آبادان با حضور مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد، با اشاره به هفته بهداشت اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و محیط کار همواره از نکاتی است که باید مورد توجه همه شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به بهداشت اجسام پیرامون زندگی باید مدنظر تک تک افراد واقع شود.

به گفته خطیب جمعه آبادان البسه نیز چون سایر موجودات تسبیح خدا می‌گویند و وقتی کثیف می‌شوند از تسبیح باز می‌مانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله بیداری اسلامی در سطح جهان خاطرنشان کرد: به‌دنبال گسترش بیداری اسلامی در سطح جهان به‌ویژه خاورمیانه و به‌وقوع پیوستن جنبش وال‌استریت، عملاً حصاری در دور آمریکا ایجاد شده و هم‌پیمانان آن انگلیس و صهیونیست‌ها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی را در سوریه می‌دانند.

محمدی اصفهانی در ادامه بیان کرد: امروز جمعی از خودفروختگان منطقه چون سران عربستان و قطر نیز این هدف استعمارگرانه را دنبال می‌کنند.

وی همچنین عنوان کرد: کشورهای روسیه، چین و ایران از طرحی که جبهه مقاومت را در برابر رژیم صهیونیستی تضعیف نکند و اوضاع را سر و سامان بخشد حمایت می‌کنند در حالی‌که آتش‌افروزان تلاش می‌کنند که جنگ خانگی را به سوریه بازگردانند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه به‌دنبال سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به جزیره ابوموسی، مسئولان کشور امارات عربی گفته‌اند که این سفر تجاوز به مناطق سرزمینی ما است، گفت: وقتی تعهد از مدعیان خادم‌الحرمین رخت بر می‌بندد، آن موقع بعید نیست شیخ بی‌اعتباری در امارات این‌طور دهن‌کجی به نظام اسلامی داشته باشد!

وی با اشاره به اینکه در آستانه روز نیروی زمینی هستیم، تصریح کرد: یگان دریایی مسئولیت اعظمی از بخش‌های آب‌های جنوب را بر عهده دارند و این بسیار خطیر و ارزشمند است.

محمدی اصفهانی خاطرنشان کرد: این روز خجسته را به فرمانده کل قوا، رهبر معظم کشورمان و همه نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اخیر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور در آبادان اشاره کرد و گفت: به‌دنبال این دیدار توافقاتی بین مسئولان پالایشگاه، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور و رزمندگان دوران دفاع مقدس در خصوص بنای موزه‌ای در شأن دفاع مقدس در جنوب کشور شده که این امر بسیار قابل ستایش است.

امام جمعه آبادان خطاب به وزیر بازرگانی اظهار کرد: بسیاری از پول‌هایی که امروز سرگردان دست مردم بوده و گاهی به سوی سکه و گاهی به سوی خرید مسکن می‌رود به هدف مشخصی هدایت نمی‌شوند؟

وی ادامه داد: این دولت پیش از این نیز نشان داده که مسائلی از این قبیل را مهار کرده و امروز نیز باید این گرانی‌های خسته کننده برای مردم را مهار کند.

محمدی اصفهانی بیان کرد: همچنین کالاهایی که برای مصرف روزانه مردم مورد نیاز بوده چرا باید به این نحو و با قیمت گزاف عرضه شود؟

وی در پایان نیز چنین گفت: دولت توانمند جمهوری اسلامی ایران امروز نیز چون دیروزهایی این‌چنینی، باید این گرانی را مهار کند و وضعیت عرضه و تقاضا را بهبود بخشد زیرا این وضعیت سزاوار مردم نیست.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول