اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد باشت خبر داد

بهسازی و تعمیر مسکن 76 مددجوی باشتی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت از بهسازی و تعمیر 76 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد.

بهسازی و تعمیر مسکن 76 مددجوی باشتی

سید عبدالحمید ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: در سال گذشته 76 واحد مسکن روستایی مددجویان تحت حمایت این شهرستان مورد بهسازی و مرمت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح مرمت و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت روستاییان، تشویق آنان به حضور در روستاها و حفظ آبادانی آن است، ابراز داشت: اجرای طرح مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی مورد استقبال روستاییان قرار گرفته است.

این مدیر حمایتی در شهرستان باشت به هزینه تعمیر و بهسازی منازل مددجویان روستایی اشاره کرد و افزود: برای اجرای طرح مرمت و بهسازی مددجویان بیش از 442 میلیون ریال هزینه شده است.

ولی‌پور بیان داشت: اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بهسازی منازل مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات سفر هیئت دولت به استان و محل صندوق صدقات و اعتبارات کمیته امداد تامین و هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت با بیان اینکه هزینه اشتراک گاز، آب و برق مددجویان تحت حمایت توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، افزود: این طرح با هدف کارانگیزی و کمک به معیشت زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد انجام می‌شود.

وی از نصب انشعاب آب، برق و گاز مددجویان خبر داد و ابراز داشت: در همین راستا در یکسال گذشته بیش از 84 انشعاب رایگان آب، برق و گاز برای مددجویان تحت حمایت نصب شده است.

ولی‌پور اضافه کرد: از این تعداد 70 انشعاب در روستاها و بقیه نیز برای مددجویان در مناطق شهری نصب شده است.

مدیر کمیته امداد باشت همچنین از آغاز عملیات چندین واحد مسکن روستایی برای مددجویان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول