اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس:

خط آهن بستان‌آباد، سراب و اردبیل اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس از اجرای خط آهن بستان‌آباد، سراب و اردبیل خبر داد و گفت: با اختصاص 520 میلیارد ریال اعتبار در سال‌ جاری، باند دوم محور سراب ـ بستان‌آباد بهمن ماه سال 91 به اتمام می‌رسد.

خط آهن بستان‌آباد، سراب و اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مجید نصیرپور صبح امروز در مراسم تجلیل از نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی نایب قهرمان دهمین دوره مسابقات مردان آهنین (قوی‌ترین مردان ایران) و مرد اخلاق این دوره از مسابقات با تبریک کسب این عنوان و با تجلیل از منش و شخصیت والای اخلاقی این قهرمان که با کسب عنوان مرد اخلاق مسابقات قوی‌ترین مردان کشور همراه بود، اظهار امیدواری کرد در مسابقات آتی، قهرمان و پهلوان شایسته منطقه مقام قهرمانی و پهلوانی را توامان تصاحب کند هر چند که کسب مقام نایب قهرمانی با توجه به تصاحب مرد اخلاق مسابقات توسط جلالی دوزدوزانی چیزی از ارزش‌های این قهرمان و پهلوان کم نمی‌کند.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوران نمایندگی چهار ساله‌اش اظهار امیدواری کرد، با پیگیری مسئولان، اقدامات صورت گرفته به نتیجه برسد و مردم شهرستان در سال‌های آتی نتیجه این اقدامات را با تمام وجود لمس کنند و رفاه و آسایش بیشتری برای مردم شهرستان سراب فراهم شود.

نصیرپور با اشاره به اینکه بنا به دلایلی امکان توفیق خدمتگزاری مردم برای دوره جدید فراهم نشد، اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری به هر دلیل تمام شد ولی با تمام وجود و در سنگر دیگری در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس هشتم با اشاره به اینکه در هر پست و مقام و هر سنگری که باشد سرباز نظام است، تصریح کرد: برای سرباز محل خدمت تفاوتی ندارد و توفیق خدمت در هر سنگری در نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات و افتخار است.

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی به اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ در شهرستان سراب از مطالعه و اجرای خط آهن بستان‌آباد، سراب، اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص 520 میلیارد ریال اعتبار در سال ‌جاری، باند دوم محور سراب ـ بستان‌آباد بهمن ماه سال 91 به اتمام می‌رسد.

نصیرپور، برای نماینده منتخب مردم سراب در مجلس نهم آرزوی توفیق کرد.

در این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر و همچنین هدایایی به رسم یادبود از سوی بخشداری مهربان، اهالی، شورای اسلامی شهر و شهرداری دوزدوزان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سراب، شهرداری و شورای اسلامی شهر مهربان همچنین خیران دوزدوزانی و موسسات و شرکت‌های خصوصی از نعمت‌الله جلالی دوزدوزانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول