اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج روز پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان

مازندران با 3 مقام اولی در جایگاه نخست ایستاد

خبرگزاری فارس: نتایج روز پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران مشخص شد که در این راستا مازندران با سه مقام اولی در شش وزن دوم در جایگاه نخست ایستاد.

مازندران با 3 مقام اولی در جایگاه نخست ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، با پایان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نفرات اول تا سوم شش وزن دوم این مسابقات انتخابی مشخص شدند.

طبق جدول نتایج این مسابقات مازندران با کسب سه مقام اولی، سه دومی و پنج سومی، کرمانشاه با کسب یک مقام اولی و یک سومی، گیلان با کسب یک مقام اولی، تهران با کسب دو مقام دومی و سه سومی، خراسان‌رضوی با کسب یک مقام دومی و یک سومی و خوزستان و کردستان هر کدام با کسب یک مقام سومی رتبه‌های اول تا سوم شش وزن دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

بر طبق جدول، نتیجه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در روز دوم و در وزن 58 کیلوگرم، سمیرا یاوری از کرمانشاه مقام اول، امیرحسین قنبردوست از خراسان‌رضوی مقام دوم و فائزه عراری‌زاده از خوزستان و میلاد مهدی‌زاده از تهران مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

هم‌چنین در وزن 63 کیلوگرم حسین روزبه از مازندران به مقام اولی، امیرحسین لرستانی از تهران به مقام دومی و محمد لفان‌آذری و سامان شجاعی هر دو از مازندران به مقام سوم دست یافتند.

در وزن 69 کیلوگرم پژمان فضل‌الله‌تبار و رضا مظفری هر دو از مازندران به ترتیب مقام اول و دوم و اسماعیل محمودی از خراسان‌رضوی و سینا رحیم‌زاده از کردستان مقام سومی مشترک را کسب کردند.

در وزن 76 کیلوگرم، علی موجرلو از مازندران به مقام اول، شروین یوسف‌زاده از تهران به مقام دوم و سعید عباسی از مازندران و مهدی قلی‌پور از تهران به مقام سومی مشترک رسیدند.

در وزن 85 کیلوگرم، امیرحسین میرباباشاهی از گیلان مقام اول، معین محمودی از مازندران مقام دوم و حسین شهبازی از تهران و هومن قنبری از مازندران مقام سومی مشترک را از آن خود کردند.

هم‌چنین در وزن 100 کیلوگرم، علی‌اصغر اکبری و سیدایمان حسینی هر دو از مازندران به ترتیب به مقام اول و دوم، مهدی امیری از کرمانشاه و مهرشاد محمدی از مازندران به مقام سومی مشترک دست یافتند.

این مسابقات با حضور مراد محمدی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران به منظور انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در طول دو روز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول