اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

احداث ایستگاه پایانی بزرگراه امام علی(ع) در جنوبی‌ترین منطقه تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 گفت: 90 درصد معارضین ملکی بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه آزادسازی شده و عملیات عمرانی آن در دو بخش در حال اجراست.

احداث ایستگاه پایانی بزرگراه امام علی(ع) در جنوبی‌ترین منطقه تهران

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: امتداد بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه شامل دو بخش اجرایی است که بخش اول آن از بزرگراه دولت‌آباد تا بزرگراه شهید کریمی و بخش دوم آن از بزرگراه شهید آوینی تا بزرگراه شهید تندگویان(بهشت زهرا) است که عملیات عمرانی آن در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد معارضین ملکی در مسیر بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه آزادسازی شده است، خاطرنشان کرد: امتداد بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 و اتصال به حرم امام خمینی(ره) در قالب طرح حرم تا حرم موجب رونق اقتصادی جنوب شهر تهران می‌شود که این موضوع تحول عظیمی را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر دو عامل دقت و سرعت تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگراه امام علی(ع) از مطالبات اصلی مردم بوده و از جمله طرح‌های اولویت‌دار شهرداری تهران است، تدابیر لازم برای تسریع عملیات عمرانی بخش پایانی این بزرگراه در منطقه 20 در نظر گرفته شده است.

بابایی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید آوینی نقطه اتصال بخش‌های در حال احداث پروژه بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 قرار دارد، خاطرنشان کرد: بخش اتصال بزرگراه دولت‌آباد به بزرگراه شهید کریمی با 3.2 کیلومتر مسیر همراه با احداث یک پل روگذر و یک پل غیر همسطح است و بخش اتصال بزرگراه شهید آوینی به بزرگراه شهید تندگویان با طول مسیر 3.8 کیلومتر شامل یک پل غیر همسطح و یک پل روی خط یک مترو تهران است.

شهردار منطقه 20 تسهیل دسترسی شهروندان به حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) را از جمله مهم‌ترین اهداف بزرگراه امام علی(ع) برشمرد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از بزرگراه امام علی(ع) که به عنوان بزرگ‌ترین بزرگراه داخل شهری کشور محسوب می‌شود حجم ترافیک عبوری به داخل شبکه معابر شهری کاهش می‌یابد و گره ترافیکی شرق منطقه 20 رفع می‌شود.

گفتنی است، چگونگی پیشرفت عملیات اجرایی این طرح به منظور تسریع در روند اجرا، بررسی و رفع مشکلات احتمالی به صورت مستمر مورد بازدید شهردار تهران و معاونین آن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول