اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های کرمان خبر داد

اجرای طرح رف‌خوانی در کتابخانه‌های عمومی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: اجرای طرح رف‌خوانی در کتابخانه‌های عمومی استان کرمان آغاز شده است.

اجرای طرح رف‌خوانی در کتابخانه‌های عمومی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده با بیان اینکه طرح رف‌خوانی از 15 اسفند ماه سال گذشته در تمام کتابخانه‌های عمومی استان آغاز شده است، اظهار داشت: در جیران این فرآیند منابع موجود کتابخانه‌های عمومی استان با بانک‌های اطلاعاتی موجود در رایانه‌ها و دفاتر ثبت مطابقت داده می‌شود.

وی بیان داشت: این طرح به منظور بررسی و تطابق مجموعه منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه‌ها با فهرست رده‌ای و تعیین و تهیه صورت منابع مفقود، وجین، صحافی و رفع اشکال فهرست‌نویسی همزمان با سراسر کشور در تمام کتابخانه‌های استان اجرا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان خاطرنشان کرد: به موازات طرح رف‌خوانی فرآیند وجین منابع هم به اجرا در می‌آید و در این فرآیند نیز برای بهره‌برداری و بهینه‌سازی مخازن کتاب در کتابخانه‌های استان، کتاب‌های فرسوده و تکراری و بدون مخاطب جمع‌آوری می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول