اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری انجام می‌شود

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر ریوش

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: پروژه گازرسانی به شهر ریوش با همت مسئولان مربوطه، تا پایان سال جاری باید به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر ریوش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، مهدی محمودی از روند اجرایی شدن پروژه گازرسانی به شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ بازدید کرد و با اشاره به سرمای شدید این منطقه در فصل زمستان، اظهار کرد: این پروژه باید با همت مسئولان مربوطه، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی از این طرح به عنوان یکی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان کاشمر یاد کرد و افزود: از آن جا که خشک‌سالی‌های چند سال اخیر در بخش کوهسرخ روند مهاجرت روستاییان منطقه را سرعت بخشیده است، افزایش سطح رفاه عمومی با اقداماتی از قبیل گازرسانی به روستاهای این بخش می‌تواند در افزایش زمان ماندگاری آنان مؤثر واقع شود.

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به ظرفیت‌های متعدد بخش کوهسرخ خاطرنشان کرد: هر چند کشاورزی شغل اصلی روستاییان منطقه است اما با فراهم آوردن امکانات لازم برای بهره‌گیری از سایر ظرفیت‌های منطقه می‌توان از افت سطح درآمد روستاییان جلوگیری کرد.

سرپرست فرمانداری کاشمر تفرجگاه‌های طبیعی بخش کوهسرخ را یکی از این ظرفیت‌ها دانست و گفت: احداث منطقه ویژه گردشگری در این منطقه یکی از راه‌های تحقق افزایش درآمد روستائیان است.

محمودی از برگزاری نخستین همایش توسعه گردشگری در کوهسرخ خبر داد و افزود: این همایش با هدف شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه و با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در نیمه نخست امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول