اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

آمادگی مناطق چهارده‌گانه شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی معابر/ آب‌گرفتگی معابر به 137 گزارش شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از اعلام آمادگی اکیپ‌های رفع آب‌گرفتگی معابر شهر اصفهان در مناطق چهارده‌گانه خبر داد و گفت: شهروندان آب‌گرفتگی معابر را به 137 گزارش کنند.

آمادگی مناطق چهارده‌گانه شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی معابر/ آب‌گرفتگی معابر به 137 گزارش شود

محسن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بارش باران موجب آب‌گرفتگی معابر شهر اصفهان شده است، اظهار داشت: تمام اکیپ‌های رفع آب‌گرفتگی در مناطق چهارده‌گانه شهرداری اصفهان به صورت آماده‌باش هستند.

وی افزود: نهایت تلاش گشت‌های شهری برای رفع و گرفتگی معابر به واسطه وجود برخی موانع در سطح شهر از طریق لای‌روبی‌ها و نظافت کانال‌ها و دریچه‌ها انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر چند گرفتگی معابر در سطح شهر و برخی از بزرگراه‌ها در طی این بارش‌های بهاری مشاهده شده است، اما معاونت خدمات شهری مسئول رفع آب‌گرفتگی معابر است.

وی ادامه داد: تجمع آب در اتوبان‌ها و زیرگذرهای معابر باید توسط مسئولان متولی ساخت بزرگراه‌ها پیش‌بینی شده باشد که در مواقع تجمع آب راهی برای خروج و عدم کاهش تردد خودروها در اتوبان‌ها وجود نداشته باشد.

رنجبر با تأکید بر اینکه در طی روزهای آتی نیز بارش‌های پراکنده‌ای را در سطح شهر داریم، اضافه کرد: شهروندان با توجه به شرایط موجود هر گونه آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر که موجب کندی در تردد می‌شود را به شماره تماس 137 شهرداری گزارش کنند.

وی بیان داشت: اکیپ‌های رفع موانع و آب‌گرفتگی معابر برای باز کردن معابر گرفته شده آماده‌باش هستند و از روز گذشته در سطح شهر محل‌های تجمع آب را باز و موانع را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول