اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول اردیبهشت صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمان گفت: هشتمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرستان کرمان اول اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کرمان

محمد بصیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: هشتمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم شهرستان کرمان با حضور یک هزار و 400 نفر از قرآن‌آموزان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در سال‌ها و دوره‌های گذشته آزمون در رشته‌های حفظ، ترجمه و مفاهیم برگزار می‌شد و سال جاری صرف و نحو مقدماتی نیز به این آزمون‌ها اضافه شده است.

بصیریان عنوان کرد: اعضای 27 مؤسسه در شهرستان کرمان در این آزمون نام‌نویسی کردند که در رشته حفظ 446 نفر، رشته مفاهیم 793 نفر و رشته صرف و نحو مقدماتی 88 نفر ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برپایی این آزمون افزود: این آزمون روز جمعه اول اردیبهشت ماه 91 در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره دو دانشگاه پیام‌نور کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول