اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 151 فقره سرقت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای باند پنج نفره سرقت داخل خودرو در استان شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان داخل خودرو و کشف 151 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، قنبر مداحی گفت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری 18 تبریز مبنی بر سرقت از داخل خودرو، پرونده برای رسیدگی به تیم پنج اداره مبارزه با سرقت ارجاع شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان این اداره در تحقیقات متوجه می‌شوند که احدی از سارقان با استفاده از کارت‌های عابر بانک مسروقه و چک‌های سرقتی اقدام به خرید لوازم خانگی کرده‌اند که عوامل این پلیس با کمین کردن در محل، زمانی که متهم برای تحویل گرفتن لوازم خریداری شده مراجعه می‌کند متهم را دستگیر می‌کنند.

مداحی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده ، مشخص شد متهم در باند پنج نفره سرقت متشکل از افرادی به هویت‌های "موسی-خ" 25 ساله، "مهدی-الف" 31 ساله، "بهنام-ت" 31 ساله، "مختار-ع" 34 ساله و "آرزو-م" 27 ساله اقدام به سرقت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همدستان متهم طی چند عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در تحقیقات به عمل آمده متهمان به بیش از 150 فقره سرقت از داخل خودرو با مشارکت همدیگر اعتراف کردند.

مداحی تصریح کرد: شگرد سارقان باز کردن در خودروها با شاه کلید و شکستن شیشه خودروهاست که تمام محل‌های سرقت شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی در آسیب‌شناسی این جرائم اظهار کرد: اعتیاد شدید متهمان به مواد مخدر، پارک کردن خودرو‌ها در محل‌های خلوت و نگهداری اسناد و مدارک و وجه نقد در داخل خودروها توسط مالباختگان از نکات قابل توجه این جرائم است و رعایت نکات ایمنی توسط مردم در پیشگیری از بروز چنین جرائم تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول