اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکاوی علت اعتراض کارکنان باشگاه ذوب‌آهن

اعتراض در باشگاه ذوب‌آهن اپیدمی شد

خبرگزاری فارس: مشخص نیست باشگاه ذوب‌آهن از اعتراض چه خیری دیده که این‌بار موج اعتراض به کارمندان این باشگاه کشیده شده است.

اعتراض در باشگاه ذوب‌آهن اپیدمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن طی یک سال اخیر موجب شد تا اپیدمی تازه‌ای در باشگاه ذوب‌آهن به نام اعتصاب شکل بگیرد و هر از گاهی شاهد بروز اعتصاب از سوی بازیکنان یکی از تیم‌های ورزشی باشگاه هستیم.

پس از اینکه بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن نخستین اعتصاب این باشگاه را در سال 91 رقم زده و از شرکت در تمرین‌های این تیم امتناع کردند، امروز نیز کارکنان باشگاه ذوب‌آهن تصمیم به اعتصاب گرفتند.

از آن جایی که این دسته اعتراض بدون برد رسانه‌ای بازتاب زیادی پیدا نمی‌کند، شاهد بودیم که مستقیم و غیرمستقیم تلاش‌های بسیاری برای رسانه‌ای شدن این اعتراض صورت گرفت.

در اینکه عدم پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف و هم‌چنین کارکنان باشگاه را با مشکل رو به رو می‌کند حرفی نیست، اما مشخص نشده که چرا برای اعتراض به روند موجود رویه اعتصاب در پیش گرفته شده است.

بازیکنان تیم بسکتبال ذوب‌آهن بعد از اعتصاب، نتیجه آن را در بازی با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مرحله پلی‌آف دیدند، جایی که تیم اصفهانی با اختلاف زیاد در زمین خودی بازی را به حریف تهرانی واگذار کرد، از این‌رو به نظر می‌رسید کارکنان باشگاه از روش بهتری برای نمایش اعتراضات استفاده کنند.

در این میان برخی از رسانه‌‌ها نیز برای خبرسازی، به ابزاری دستی تبدیل می‌شوند، بدون اینکه اعتبار و شأن ورزش اصفهان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول