اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنجم توسعه

بزرگیان: دفتر پیشخوان دولت در کشور به 30 هزار دفتر می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه، تعداد دفتر پیشخوان دولت در کشور به 30 هزار دفتر می‌رسد.

بزرگیان: دفتر پیشخوان دولت در کشور به 30 هزار دفتر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد بزرگیان صبح امروز در مراسم امضای قرار داد ارائه خدمات شهرداری مشهد، اداره‌کل ثبت و احوال، اداره‌کل بهزیستی، بیمه خدمات درمانی و اداره‌کل مالیات و دارایی خراسان‌رضوی با درگاه الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت که در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، با اشاره به واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی اظهار داشت: در بخش‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی عمده کشور قانون سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی حاکم است و بر طبق این قانون در حال حاضر خدمات دولتی در حال واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: در همین راستا تا پایان برنامه پنجم توسعه در نتیجه این واگذاری‌ها به بخش خصوصی شاهد 10 درصد کاهش نیروی انسانی و 20 درصد کاهش تصدی‌های دولت خواهیم بود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با بیان اینکه یکی از مصادیق واگذاری تشکیل دفاتر پیشخوان دولت و عمومی غیردولتی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 8 هزار دفتر پیشخوان در سطح کشور موجود است.

وی با اشاره به واگذاری 202 خدمت دولتی در خراسان‌رضوی به دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: این اقدام که در خراسان‌رضوی در حال انجام است برای نخستین بار در کشور و به صورت آزمایشی انجام می‌شود.

بزرگیان در پایان با اشاره به وجود 10 هزار دفتر ICT روستایی و 8 هزار دفتر شهری در سطح کشور تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه پنجم توسعه تعداد دفاتر پیشخوان دولت در سطح کشور به 30 هزار دفتر می‌رسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول