اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی:

مهم‌ترین اهداف انقلاب تداوم راه شهدا است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی گفت: تداوم راه شهدا و احیای آرمان‎های آنان و امام شهدا از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی در همه ادوار و عرصه‎ها است.

مهم‌ترین اهداف انقلاب تداوم راه شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد کاشفی صبح امروز در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار پنج شهید گمنام انقلاب اسلامی دشتی اظهارداشت: امروز این امر به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار است و برنامه‎ها بر همین اساس تنظیم می‎شود.

وی افزود: داشته‎های امروز ما، امنیت و آرامشی که بر جامعه حاکم است حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی است.

کاشفی یادآور شد: غبار روبی از گلزار شهدا سنت حسنه‎ای است که موجب نزدیکی دل‎ها به شهدا می‎شود و خاطر آنان را در دل‎ها زنده نگه می‎دارد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی، راه شهدا را از مهم‌ترین اهداف انقلاب خواند و گفت: ما باید ادامه دهند راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: ما باید با تبعیت از مقام عظمای ولایت و با تکیه بر توان و انرژی ملت ایران حرکت رو به رشد خود را متوقف نسازیم.

کاشفی اضافه کرد: طی کردن پله‎های رشد و بالندگی از اهداف شهدا بوده است و ما باید آن را دنبال کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و عظمت ملت ایران، مرهون خون شهداست.

شایان ذکر است  در این آیین دوستداران و عاشقان شهدا از هر نقطه ای برای تکریم و تعظیم راه و رسم شهادت دراین مکان مقدس گردهم جمع شدند.

در این مراسم که جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دشتی، مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان بسیجی و گروه‌های مختلف مردم بویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار حضورداشتند شرکت کنندگان ضمن غبار روبی و عطرافشانی آرامگاه پاک شهیدان و قرائت قرآن و فاتحه، با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول