اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

قابلیت‌های هنرهای نمایشی خلخال معرفی شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال خواستار معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هنرهای نمایشی شهرستان خلخال شد.

قابلیت‌های هنرهای نمایشی خلخال معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره شادمانه در شهرستان خلخال اظهار داشت: خلخال در زمینه هنرهای نمایشی ظرفیت‌های فراوانی دارد که مغفول ماندن این ظرفیت‌ها ضربه‌ای بر پیکره هنر این سرزمین است.

وی با استقبال از برگزاری جشنواره شادمانه در خلخال خاطرنشان کرد: تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه این جشنواره می‌توانند ما را به اهداف مورد نظرمان در معرفی این قابلیت‌ها برسانند.

معاون فرماندار شهرستان خلخال در ادامه از تدارک امکانات اسکان و پذیرایی از میهمانان و تورهای گردشگری به منظور بازدید میهمانان شرکت کننده از مناطق گردشگری و موزه آثار تاریخی خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال نیز در این جلسه بیان داشت: از 35 اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره 12 اثر به مرحله پایانی جشنواره راه یافته که از این تعداد سه اثر نمایشی از شهرستان خلخال بوده و دو گروه آن نیز به صورت تئاتر خیابانی در سطح شهر خلخال اقدام به اجرای برنامه نمایشی خواهند کرد.

سید احمد معصومی افزود: بیش از 80 نفر از میهمانان جشنواره از سراسر کشور و از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر ایران هستند.

وی مسئولان اعضای ستاد برگزاری جشنواره را به همکاری در زمینه برگزاری مناسب و بهتر این جشنواره و نیز فراهم کردن امکانات اسکان میهمانان در روزهای 30 و 31 اردیبهشت فراخواند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال ادامه داد: برگزاری این جشنواره در خلخال که برای نخستین بار در تاریخ شهرستان اتفاق می‌افتد فرصت خوبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری به میهمانان است.

معصومی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مسئولان و مردم شهرستان خلخال با همکاری لازم با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه را برای استفاده حداکثری از این فرصت آماده کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول