اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه قروه:

21 بقعه متبرکه قروه توسط اوقاف اداره می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه از اداره 21 بقعه متبرکه در این شهرستان زیر نظر این اداره خبر داد.

21 بقعه متبرکه قروه توسط اوقاف اداره می‌شود

حجت‌الاسلام عباس ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: درآمد این بقاع در سال گذشته 437 میلیون و 125 هزار ریال بود که تاکنون بیش از 303 میلیون ریال آن برای بقاع هزینه شده است.

وی درآمد موقوفات این شهرستان در سال گذشته را بالغ بر 2میلیارد و 573 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 2 میلیارد و 307 میلیون ریال از این درآمد بر اساس نیت واقفین هزینه شده است.

حجت‌الاسلام ایزدی به پرداخت بیش از 3 میلیارد و 324 میلیون ریال برای کمک به مستمندان، افراد بی‌بضاعت و کمک هزینه درمان، کمک هزینه زندگی به ایتام و کمک به تعمیر و مرمت مساجد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته 75 باب مسجد در شهرستان قروه بازسازی و تعمیر و بیش از 39 میلیارد ریال اعتبار به اماکن مذهبی و مساجد شهرستان اختصاص یافته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قروه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این اداره در مجموعه زیارتی و سیاحتی امامزاده سیدجلال‌الدین (ع) مشهور به باباگرگر ، تصریح کرد: در راستای تامین رفاه برای زائران طرح ساخت و  توسعه زائرسرا و احداث و تکمیل حسینیه همجوار این بقعه متبرکه با اعتبار بیش از 12 میلیارد و 834 میلیون ریال اجرا شده است.

ایزدی در پایان تصریح کرد: قروه با وجود 3 هزار و 593 رقبه رتبه دوم استان را در این زمینه داراست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول