اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

سارقان خودرو در آذربایجان‌غربی به دام افتادند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارقانی که در قالب باندی اقدام به سرقت اتومبیل می‌کردند، در آذربایجان‌غربی به دام افتادند.

سارقان خودرو در آذربایجان‌غربی به دام افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول النقی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در اتاق مانیتورینگ پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر، ماموران فرماندهی انتظامی ارومیه در ارتباط با زیرپوشش قرار دادن محل‌های وقوع سرقت فعال شده و پس از چند شبانه‌روز گشت‌زنی آشکار و پنهان موفق شدند سرنخ‌های خوبی از عاملان ارتکاب این سرقت‌ها به دست آورند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران تجسس فرماندهی انتظامی ارومیه در این ارتباط به دو نفر از سابقه‌داران که اخیرا از زندان آزاد شدند، مظنون بودند لذا به صورت کاملا نامحسوس این افراد را تحت نظر قرار داده و توانستند هر دوی آن‌ها را در حالی که قصد داشتند به سرقت دیگری دست بزنند دستگیر و به مقر پلیس ببرند.

این مقام مسئول افزود: این متهمان علاوه بر اینکه در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب 36 فقره سرقت داخل خودرو و  دو فقره کیف‌قاپی با همکاری سه نفر دیگر اعتراف کردند؛ محل اختفای هر سه سارق دیگر و مشخصات دو نفر مالخر را نیز در اختیار پلیس قرار دادند.

النقی‌پور در پایان گفت: در این زمینه هفت متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول