اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 130 ارتش خراسان‌شمالی:

ایمان رزمندگان اسلام بر تسلیحات دشمنان پیروز شد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 130 ارتش پیاده شهید دلجویان خراسان‌شمالی گفت:‌ ایمان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر تسلیحات پیشرفته دشمنان پیروز شد.

ایمان رزمندگان اسلام بر تسلیحات دشمنان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تیپ 130 ارتش پیاده شهید دلجویان خراسان‌شمالی، اسماعیل لطف‌نیا در نشست تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع‌مقدس اظهار داشت:‌ در جبهه‌های حق علیه باطل عامل تأثیرگذار در پیروزی سپاهیان حق، ایمان و اعتقاد آن‌ها بود.

وی افزود: طی جنگ تحمیلی دشمنان ما تا بن دندان، به سلاح‌های پیشرفته و مدرن روز مسلح بودند،‌ اما ایمان و فداکاری رزمندگان بر این تسلیحات فائق آمد.

لطف‌نیا تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ما حتی ساده‌ترین امکانات را هم در اختیار نداشتیم اما با ایمان به خدا پیروزی نصیب رزمندگان اسلام شد.

وی به فرموده رهبری مبنی بر اینکه پیروزی و شکست در صحنه جنگ اتفاق نمی‌افتد بلکه در میدان اراده‌هاست که اتفاق می‌افتد، اشاره کرد و گفت: ارتشیان تا آخرین قطره خون خود پشتیبان ولایت و دین مبین اسلام خواهند بود.

به گزارش فارس، این آیین در نمازخانه تیپ 130 ارتش پیاده شهید دلجویان خراسان‌شمالی با شرکت کارکنان، فرماندهان و مسئولان تیپ و همچنین بازنشستگان ارتش برگزار شد.

در این آیین از پیشکسوتان ارتش در استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول