اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان خبر داد

اعزام 353 مبلغ در سال 90 به لردگان

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از اعزام 353 مبلغ در مناسبت‌های مختلف به این شهرستان در سال 90 خبر داد.

اعزام 353 مبلغ در سال 90 به لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید نصیری بعدازظهر امروز در نشست با روحانیان این شهرستان، اظهار داشت: در سال گذشته 353 مبلغ در مناسبت‌های مختلف به شهرستان لردگان اعزام شدند.

وی افزود: از این تعداد 100 نفر مبلغ بومی، 200 نفر اعزامی از طرح هجرت کوتاه مدت و بلند مدت و 200 نفر هم اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و اصفهان بودند.

نصیری تصریح کرد: این مبلغان در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، دهه‌ محرم، دهه‌ آخر صفر، ایام فاطمیه، شهادت امام صادق(ع)، دهه فجر، هفته ولایت، هفته معلم، رحلت امام خمینی(ره)، نیمه شعبان، اوقات به نقاط مختلف شهرستان اعزام شدند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان خاطرنشان کرد: امید است با توجه به علاقه شدید مردم ولایی شهرستان به روحانیت و در سال جدید شاهد حضور چشمگیر مبلغین اعزامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در شهرستان باشیم. 

وی از فعالیت بیش از 250 هیئت مذهبی در لردگان در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 250 هیئت فعال ثبت شده در سازمان در طول سال برنامه‌های ملی و مذهبی برگزار کردند.

نصیری افزود: 250 هیئت مذهبی، در شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد 50 هیئت در بخش منج، 50 هیئت در بخش خانمیرزا و 50 هیئت در بخش فلارد و  150 هیئت در بخش مرکزی شهرستان لردگان فعالیت دارند.

وی مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده توسط هیئات مذهبی را برگزاری مراسم‌های ملی مذهبی در طول سال، برگزاری گفتمان‌های دینی با حضور جوانان هیأت و برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور اعضای هیئات برشمرد.

نصیری با اشاره به نقش هیئات مذهبی در راستای ترویج آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: هیئات مذهبی در اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی و معارف قرآنی دارای نقش بسیار مهمی بوده و جوانان هیأتی می‌‎توانند نقش کلیدی در برآورده کردن فرمایش رهبر انقلاب تولید ملی، حمایت از کار و نیروی ایرانی داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول