اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

مشارکت مردم با نیروی انتظامی تامین کننده امنیت است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مشارکت مردم با نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است.

مشارکت مردم با نیروی انتظامی تامین کننده امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، مراد جعفری افزود: امنیت یک تولید اجتماعی است و همه اقشار مختلف جامعه باید در راستای تامین آن در جامعه گام بردارند.

وی ادامه داد: با افزایش مشارکت و تعامل پلیس و مردم ما شاهد کاهش وقوع جرائم در جامعه هستیم و هر چه قدر این مشارکت گسترش یابد امنیت مطلوب‌تری در جامعه حاکم خواهد شد.

جانشین انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش وقوع جرائم و تصادفات در ایام نوروز تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز پلیس و مردم در یک همایش بزرگ تعامل و همکاری توانستند وقوع حوادث رانندگی و جرائم را کاهش دهند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله در زمینه تامین امنیت این است که مردم نیز به صورت گسترده در تامین امنیت خود تلاش و با خدمتگزاران خود در پلیس مشارکت خود را افزایش دهند.

جعفری با بیان اینکه تجاوز به حقوق جامعه، ناقض امنیت اجتماعی محسوب می‌شود و ناقضان قانون مستوجب پیگرد قانونی خواهند بود، افزود: جرم یک معضل اجتماعی در جوامع ما است که بر زندگی همه افراد تاثیر می‌گذارد و وقوع جرائم در جامعه باعث ایجاد ترس شده، تحرک و آزادی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی در پایان از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم با پلیس زنجان تقدیر و ابراز امیدواری کرد این تعاملات هر چه بیشتر گسترش یابد.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول