اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد

ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در ورودی‌های ارومیه

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشاغل مزاحم شهری در ورودی‌های شهر ارومیه ساماندهی می‌شود.

ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در ورودی‌های ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور دوشنبه شب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: وانت‌بارهایی که در سطح شهر میوه عرضه می‌کنند به همراه کارگران توزیع میوه در میادین برای ایجاد نظم با برنامه‌ریزی لازم در سال جاری ساماندهی و سرشماری می‌شوند.

وی افزود: بازارچه عرضه میوه و تره‌بار مدرن در ارومیه ایجاد خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این غرفه‌ها برای برطرف کردن بار ترافیکی، تسریع در عبور و مرور و حمل و نقل شهری و دسترس شهروندان به میوه‌ها و سبزیجات تازه احداث می‌شود.

حضرت‌پور افزود: شهرداری در زمینه قیمت عرضه میوه‌جات در سطح شهر از طریق سازمان میادین میوه و تره‌بار برای هماهنگی با اداره بازرگانی و اتحادیه قیمت‌گذاری بازار در سال جاری برنامه‌ریزی اساسی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در ادامه این نشست تاکید کرد: مشاغل مزاحم شهری در ارومیه ساماندهی می‌شوند.

لطیفه مبین افزود: برای رفع مشکلات خدمات رفاهی شهروندان و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری غرفه‌های عرضه میوه و تره‌بار به افراد واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: معابر عمومی برای رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان شهری در سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا غرفه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری و سازمان میوه و تره‌بار و غیره به صورت مناقصه و یا مزایده واگذار می‌شود.

در ادامه این نشست مشارکت در اجرای برنامه روز ارتش و فضاسازی شهری و آماده‌سازی محل رژه ارتش، برنامه‌ریزی برای اجرای همایش دوچرخه‌سواری در دهکده ساحلی چی‌چست، گرامیداشت ایام فاطمیه و فضاسازی در سطح شهر از مهم‌ترین برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورا عنوان شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول