اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت فرآورده‏های نفتی تهران:

استان تهران 391 جایگاه سوخت خودرو دارد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران از وجود 391 جایگاه سوخت‏رسانی خودرو در نقاط مختلف استان تهران خبر داد.

استان تهران 391 جایگاه سوخت خودرو دارد

داوود عربعلی امروز پس از حضور در دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از میان این تعداد 246 جایگاه سوخت مایع و 145 جایگاه سوخت سی.ان.جی است.

وی ادامه داد: در بخش قابل توجهی از این جایگاه‏های سوخت تازه ‏تاسیس استان تهران از سامانه‏هایی نظیر نازل‏های ساخت داخل استفاده شده است.

عربعلی با اشاره به عمده مشکلات در مسیر احداث جایگاه‏های سوخت در استان تهران خاطر نشان کرد: گرانی زمین و همچنین کمبود آن را باید دو معضل بزرگ شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران به شمار آورد.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران تصریح کرد: این نهاد در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم نقاط مختلف استان تهران با وجود کاستی‏هایی از این دست بهترین استفاده از کمترین فضای موجود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مجموعه خدوم و ولایی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران برای تحقق‏بخشی به منویات رهبر فرزانه انقلاب همه توان خود را به کار می‏بندد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول