اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج:

رویکرد شهرداری به ورزش شهروندی ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج از ادامه برنامه‌های شهرداری برای توسعه ورزش همگانی و شهروندی در سال جاری خبر داد.

رویکرد شهرداری به ورزش شهروندی ادامه می‌یابد

مهدی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی 2 سال اخیر رویکرد شهرداری به توسعه ورزش همگانی سوق پیدا کرده و در این مسیر حمایت اعضای شورای شهر و شهردار کرج را در کنار خود داشته است.

وی ادامه داد: امروز خوشحالم که این تلاش‌ها به چشم آمده و کلان‌شهر کرج در زمره شهرستان‌هایی قرار گرفته است که ورزش همگانی را مورد توجه ویژه قرار داده‌اند.

محبی با بیان اینکه این دستاورد آنها را راضی نکرده است، گفت: واقعیت آن است که ما در مقایسه با جمعیت شهری خود هنوز نتوانسته‌ایم به میزان قابل قبولی درباره فعالیت ورزش همگانی برسیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم حجم بیشتری از مردم را به ورزش و فعالیت بدنی تشویق کنیم هر چند روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم و در مسیر درستی در حال حرکتیم.

محبی با بیان اینکه در سال 91 این رویکرد به شکل بهتر و علمی‌تری ادامه خواهد داشت، گفت: مردم کرج نشان داده‌اند اگر برنامه‌ریزی و امکانات مهیا باشد علاقه‌مند به مشارکت هستند، لذا در سال جدید نیز تلاش داریم در حوزه ورزش همگانی و شهروندی دستاوردهای خوبی را رقم بزنیم.

وی به برنامه‌های ویژه شهرداری برای ورزش همگانی در میان بانوان اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال 3 برنامه و همایش بزرگ ورزشی را با محوریت بانوان مدنظر قرار داده‌ایم که امیدواریم با کیفیت خوبی به انجام برسد.

محبی تصریح کرد: به مناسبت روز زن قصد داریم در قالب یک جشنواره و در رشته‌های مختلف مسابقاتی را برای بانوان و دختران کرج برگزار کنیم، هم‌چنین همایش بزرگ ورزش صبحگاهی و جشنواره فرهنگی ورزش کودکان زیر 10 سال نیز در خرداد‌ماه امسال در پارک تنیس برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج در پایان با بیان اینکه برنامه ورزش صحبگاهی برای بانوان در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، گفت: هم‌اکنون در چند بوستان و پارک مختلف با حضور مربیان ما ورزش صحبگاهی انجام می‌شود و تلاش داریم این خدمات را در مناطق بیشتری ارائه کنیم.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول