اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ارشاد اسلامی صورت گرفت

اهدای 700 میلیون ریال تجهیزات به کانون‌ فرهنگی مساجد گچساران

خبرگزاری فارس: به همت ارشاد اسلامی گچساران 700 میلیون ریال تجهیزات به کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان اهدا شد.

اهدای 700 میلیون ریال تجهیزات به کانون‌ فرهنگی مساجد گچساران

سید زمان علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ابراز داشت: تنوع و تعدد برنامه‌های برگزار شده توسط این کانون‌ها به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

علی‌پور افزود: تقویت و تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبب فعالیت بهتر این کانون‌ها و جذب جوانان به این مکان فرهنگی و مذهبی می‌شود.

وی توجه هر چه بیشتر به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق روستایی را از برنامه‌های مهم ارشاد گچساران عنوان کرد.

علی‌پور یادآور شد: در سال جدید باید توجه بیشتری به کانون‌های روستایی صورت گرفته و این کانون‌ها تقویت و حمایت شوند.

این مسئول فرهنگی گچساران تعریف و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف با محوریت کانون‌های مساجد را خواستار شد و از اعضای این کانون‌ها خواست تا برنامه‌ریزی مؤثر و مفیدی در این زمینه داشته باشند.

علی‌پور با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار کانون‌های فرهنگی مساجد در بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان تصریح کرد: در گچساران و باشت افزون بر 53 کانون فعال فرهنگی و هنری مساجد در نقاط شهری و روستایی وجود دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران از توزیع اقلام فرهنگی و تجهیزات به کانون‌های فعال مساجد خبر داد و گفت: به کانون‌های فعال مساجد گچساران و باشت 14 دستگاه رایانه با تجهیزات، 10 دستگاه دوربین عکاسی، شش دستگاه سیستم‌های صوتی و پنج دستگاه چاپگر اهدا شد.

علی‌پور ارزش ریال این تجهیزات را افزون بر 700 میلیون ریال عنوان کرد و از مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواست تا در نگهداری و استفاده صحیح از این تجهیزات کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد علاوه بر دریافت تجهیزات هزینه‌هایی در طول سال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دریافت می‌کنند.

این مسئول در گچساران هزینه کردن برای امور فرهنگی و مذهبی را نوعی سرمایه‌گذاری عنوان کرد و خواستار اختصاص اعتبار بیشتر برای امور فرهنگی شد.علی‌پور با تأکید بر استفاده و بهره‌وری مناسب از مساجد و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به این پایگاه مذهبی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای گسترش و رشد فعالیت‌ای خود، با ارائه برنامه‌ها و طرح های جامع فعالیت‌های خود را در راستای رسیدن به اهداف متعالی خود ساماندهی کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول