اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

دکترین دفاعی نظام بر مبنای منویات رهبری شکل گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: دکترین دفاعی نظام جمهوری اسلامی بر مبنای منویات مقام معظم رهبری شکل گرفته که در دفاع از تمامیت ارضی اسلام و ایران نقش به سزایی دارد.

دکترین دفاعی نظام بر مبنای منویات رهبری شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی ظهر امروز در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: 29 فروردین یادآور رشادت‌ها، شهامت‌ها و دلاورمردی‌های ارتش جمهوری است که توانسته امروز ملت ایران را به اوج عزت و سربلندی برساند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به همراه نیروهای مسلح توانسته توان خود را در عرصه‌های گوناگون به رخ جهانیان بکشد، افزود: وجود فرزندان این مرز و بوم در ارگان‌های دفاعی سبب شده قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه حقانیت ملت ایران در کنفرانس استانبول در قالب 1+5 این مطلب را به اثبات رساند که فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استفاده از سلاح هسته‌ای در اسلام حرام است، گفت: این موضوع به طور صد‌ درصد فضای عمومی کنفرانس را تغییر داد و نشان داد که دین اسلام دین صلح، آرامش و آسایش است.

فرماندار آبیک ادامه داد: امروز ایران اسلامی قوی‌ترین سیستم‌های موشکی را داراست که این امر فقط در مسیر اطاعت محض از مقام معظم رهبری تحقق یافته است.

اعلایی خاطر نشان کرد: خط نورانی خدمت در نظام اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری باید به نسل‌های آینده انتقال یابد که نیروهای مسلح می‌توانند در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح نخستین دریافت‌کنندگان پیام مقام معظم رهبری در زمینه خودکفایی هستند، افزود: امروز فرزندان انقلابی در سیستم دفاعی کشور در زمینه دفاعی به پیشرفت‌های فوق‌العاده فراوانی دست‌یافته‌اند که امر به دلیل داشتن ایمان و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن، است.

اعلایی بیان کرد: ایران اسلامی با هیچ کشوری سر جنگ ندارد لذا پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای نظام اسلامی برای خدمت به بشریت و پیشرفت‌های علمی و‌ نانو‌تکنولوژی در خدمت صلح جامعه بین‌المللی است.

* حضرت فاطمه (س) حلقه اتصال نبوت، امامت و ولایت است

فرماندار آبیک در ادامه سخنان خود حضرت فاطمه (س) را حلقه اتصال نبوت، امامت و ولایت دانست و افزود: حضرت زهرا (س) در اوج جوانی تمام هستی خود را برای دفاع از اسلام و ولایت فدا کرد و شبانه حسنین (ع) را به در خانه انصار و مهاجرین برد تا از حریم ولایت دفاع کنند.

اعلایی تصریح کرد: به حضرت زهرا (س) عرضه می‌داریم که ای دخت پیامبر (ص) امروز ملت ایران بر آستان مقدستان سر تعظیم فرود می‌آورند که تا ظهور ولی عصر (عج)، مسیر نورانی دفاع از حریم ولایت را ادامه دهند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول