اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی:

برگزاری سومین همایش هنر در اندیشه مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی از برگزاری سومین همایش فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری توسط حوزه هنری خراسان‌رضوی و با مشارکت دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.

برگزاری سومین همایش هنر در اندیشه مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد خبر روابط عمومی حوزه هنری خراسان‌رضوی، سیدجواد رفائی اظهار داشت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش روحانیت در ورود به عرصه فرهنگ و هنر به ‌ویژه تولید محتوای دینی و ارتباط مؤثر با هنرمندان متعهد برای ساخت آثار فاخر دینی، سومین همایش تبیین و بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌ای رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر با سخنرانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، معاون اول قوه ‌قضائیه و مدرس عالی حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی هدف اصلی از این همایش را به دست آوردن راهکار مشخصی در مورد اندیشه مقام معظم رهبری با هم‌فکری علماء و طلاب حوزه‌های علمیه دانست و افزود: مقام معظم رهبری، هنر دوران طاغوت را تسلیم در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان می‌دانست، چرا که امروز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هنر شجاعت، ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت قرار گرفته است و این افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

رفائی ادامه داد: بررسی جایگاه شخصیتی و اندیشه‌ای حضرت آیت‌الله ‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به عنوان عالمی آگاه و آشنا با فرهنگ و هنر می‌تواند شاخص، الگو و نشان‌دهنده مسیر حرکت برای روحانیت معظم و جامعه‌ هنرمندان باشد.

وی عنوان کرد: سومین همایش «فرهنگ و هنر در اندیشه مقام معظم رهبری» پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه 1391 ساعت 17 در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول