اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

معادن زغال‌سنگ کوهبنان باید مالیات پرداخت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: مسئله عدم پرداخت مالیات توسط تعدادی از شرکت‌های وابسته به معادن زغال‌سنگ کوهبنان باید پیگیری شود.

معادن زغال‌سنگ کوهبنان باید مالیات پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در  نخستین کمیسیون کارگری شهرستان کوهبنان در سال جاری اظهار داشت:  بحث ‌مشخص نبودن عوارض ماشین‌های حامل زغال‌سنگ و عدم پرداخت عوارض به شهرداری‌ها، بررسی مسائل و مشکلات کارگران ‌و همچنین عدم پرداخت مالیات توسط تعدادی از شرکت‌های وابسته به معادن از جمله مواردی است که باید پیگیری شود. 

‌وی بیان داشت: کوهبنان یکی از شهرستان‌های دارای معادن غنی زغال‌سنگ ‌در استان کرمان و جنوب شرق کشور ‌است به گونه‌ای که اکثر معادن ‌زغال‌سنگ فعال استان کرمان در حال حاضر ‌در این منطقه واقع شده‌اند.

متقی عنوان کرد: تعداد زیادی از مردم شهرستان‌های کوهبنان‌، زرند، راور، بافت‌، رابر، بم‌ و استان‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی و ...‌ در این معادن مشغول به کار هستند.

وی افزود: کارگران معادن باید ساعتی از بهترین ‌زمان عمر خود‌ را در اعماق ‌زمین ‌به کار و فعالیت سخت بپردازند که هر لحظه احتمال وقوع حادثه جرحی و فوتی ‌برای آنان وجود دارد.

متقی ابراز داشت: پس بدون اغراق و اغماض باید بیان کرد که‌ هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی و روانی کارگران و خانواده‌های آنان دچار مشکلات متعددی می‌شوند و کارگران ‌پس از چند سال کار کردن ریه‌، قلب و شش‌های آنها دچار مشکل می‌شود و نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.

‌فرماندار کوهبنان گفت: به لطف خداوند و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌بسیاری از مشکلات حاد و گریبان‌گیر مربوط به‌ کارگران توسط دولت خدمتگزار رفع شده و در حال حاضر ‌کارگران با دل‌گرمی بیشتری به فعالیت مشغول هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول