اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

احداث پارک سلامت شهر محمودآباد

خبرگزاری فارس: شهردار محمودآباد گفت: فاز دوم پارک سلامت شهر محمودآباد تا پایان سال جاری با اعتبار 1.5 میلیارد تومان احداث می‌شود.

احداث پارک سلامت شهر محمودآباد

علیرضا امام‌قلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با بیان اینکه فاز اول پارک سلامت در سال گذشته با اعتبار 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: احداث فاز دوم چهار هکتاری پارک سلامت شهر محمودآباد شامل پارک کودک، بانوان و جوانان با اعتبار 1.5 میلیارد تومان تا پایان سال جاری احداث می‌شود.

وی افزود: احداث فاز دوم چهار هکتاری پارک سلامت از مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری است که مجموعه خدمات رفاهی و تفریحی را برای مردم این شهر فراهم می‌کند.

* تلاش برای ساختن شهر زیبا

امام‌قلیان ساختن شهر محمودآباد به عنوان یکی از زیباترین شهرهای استان قزوین را از اهداف شهرداری این شهر بیان و خاطرنشان کرد: شهروندان شهر محمودآباد باید از امکانات رفاهی و تفریحی در شهر استفاده درست و بهینه کنند تا بتوانند در مدت زمان طولانی از آنها استفاده کنند.

شهردار شهر محمودآباد با اشاره به اینکه امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده است، گفت: باید همه مردم با خرید از محصولات ایرانی اشتغال کشور را رونق دهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

وی با بیان اینکه با حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌توان تولید ملی کشور را ارتقا داد، تصریح کرد: با تلاش مضاعف مردم و مسئولان می‌توان به اوج قله خودکفایی رسید.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول