اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان‌غربی گفت: طرح محدودیت مکانی و زمانی از اول اردیبهشت‌ماه در ارومیه اجرا می شود.

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در ارومیه

مختار فتحی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح محدودیت زمانی و مکانی در ارومیه با توجه به افزایش بار ترافیکی در هسته مرکزی این شهر اجرایی می‌شود و امید می‌رود با اجرای این طرح شاهد کاهش بار ترافیکی به ویژه در ساعات پیک بار در هسته مرکزی شهر باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از ادارات و سازمان‌هایی که در محدوده ترافیکی قرار گرفته‌اند کارت تردد در محدوده در تمامی روزها برای تعدادی از کارکنان آن‌ها صادر می‌شود، تصریح کرد: صدور کارت برای تمام کارمندان این ادارات مقدور نیست.

این مسئول اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش بار ترافیکی است و اگر تمام کارمندان بخواهند با خودرو شخصی وارد محدوده ترافیکی شوند بار ترافیکی در این خیابان‌ها همچنان به قوت خود خواهد ماند.

فتحی‌پور اعلام کرد: کارت تردد برای این منظور به تعداد محدودی از کارکنان با توجه به مسئولیتی که در ادارات دارند صادر می‌شود و مابقی کارمندان باید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر هستیم، افزود: طرح محدودیت زمانی و مکانی خودروها در هسته مرکزی شهر نیز برای مدیریت هر چه بهتر ترافیک ارومیه اجرایی می‌شود.

فتحی‌پور با بیان اینکه برای اجرای این طرح از نظر زمانی و ریالی هزینه‌های قابل توجهی شده است، خاطرنشان کرد: تمام جوانب اجرای این طرح مورد توجه بوده و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اجرای این طرح، اعلام کرد: این دستگاه‌ها باید اهتمام جدی در راستای اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول