اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی باشگاه سایپای البرز:

مدیرعامل سایپا استعفای خود را پس نگرفته است

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز شایعات مربوط به بازگشت مدیرعامل مستعفی این باشگاه را رد کرد.

مدیرعامل سایپا استعفای خود را پس نگرفته است

سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: آرش کوشا هم‌چنان بر استعفا از سمت خود به ‌عنوان مدیرعاملی سایپا البرز تأکید داشته و تغییری در وضعیت مدیرعاملی باشگاه صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود کوشا استعفای خود را پس گرفته است، گفت: تا این لحظه وی بر تصمیم قبلی خود تأکید داشته و هیچ سخنی مبنی بر تغییر این تصمیم و پس گرفتن استعفا مطرح نشده است.

* در سایپا البرز اختلاف و کدورتی نیست

این مسئول ادامه داد: برخی از رسانه‌ها با اشاره به استعفای مدیرعامل شایعاتی مبنی بر وجود اختلاف نظر در حوزه مدیریتی باشگاه مطرح کرده و می‌کنند که صحت ندارد.

تقی‌زاده با تأکید بر اینکه اختلاف و کدورتی میان مدیران باشگاه سایپا وجود ندارد، گفت: مجمع گروه خودروسازی سایپا این استعفا را در زمان مناسب بررسی و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

تقی‌زاده در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با وجود عدم پذیرش استعفای آرش کوشا آیا وی در محل کار خود حاضر می‌شود؟‌ گفت: کارها در باشگاه سایپا براساس اصول حرفه‌ای هم‌چنان پی‌گیری می‌شود.

سخن‌گوی باشگاه سایپا البرز خاطرنشان کرد: البته این رویکرد نباید به صورت منفی تعبیر شود، چرا که تمام فعالیت‌های باشگاه براساس دیدگاه‌های حرفه‌ای در حال انجام است و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

تقی‌زاده در پایان اظهار داشت: به طور قطع در زمان مناسب این استعفا از سوی مجمع بررسی و تصمیمی که به صلاح مجموعه باشگاه و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای سایپا باشد، اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول