اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌یابی از خراسان‌رضوی صورت گرفت

اعزام 2 تیم به مسابقات دو و میدانی ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دو و میدانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی از حضور تیم استان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور، رده سنی جوانان و در بخش آقایان و بانوان خبر داد.

اعزام 2 تیم به مسابقات دو و میدانی ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غلامحسین امیاری اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارزیابی ورزشکاران و استعدادیابی از 31 فروردین‌ماه تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

مسئول کمیته دو و میدانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی افزود: از هر استان 4 ورزشکار در این دوره از مسابقات حاضر می‌شوند و هر ورزشکار در یک رشته رکورد ثبت خواهد کرد.

وی ادامه داد: از تیم آقایان استان، شامل علی‌اصغر مرزبان و محسن خاکشور از مشهد و علی باری و حسین احمدآبادی از نیشابور به سرپرستی عباسعلی‌احمدآبادی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

مسئول کمیته دو و میدانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی از تیم‌های دو استان‌ خوزستان و تهران به عنوان رقبای اصلی خراسان‌رضوی یاد و افزود: با توجه به تمرینات تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان استان در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی، امیدواریم بتوانیم مقام‌های برتر این مسابقات را از آن خود کنیم.

مسئول کمیته دو و میدانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی هم‌چنین از افسانه چناری و زهره بیات به عنوان اعضای تیم بانوان و وجیهه ایوبی به عنوان مربی این تیم نام برد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول