اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان:

فعالان آموزش و پرورش استثنایی گیلان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان آموزش و پرورش استثنایی استان در نیمه اردیبهشت امسال خبر داد.

فعالان آموزش و پرورش استثنایی گیلان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل بشارتی‌مقدم عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش استثنایی استان به موفقیت معلمان این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی از معلمان آموزش و پرورش استثنایی گیلان نمونه کشوری و استانی شدند.

وی، افزود: در راستای اجرای دستورالعمل مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت متبوع و ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم تعداد 12 معلم آموزش و پرورش استثنایی گیلان به عنوان معلم نمونه کشوری و استانی معرفی شدند.

این مسئول، ادامه داد: پس از بررسی شاخص‌های انتخاب طرح معلم نمونه و ارزیابی‌های لازم تعداد 86 نفر از معلمان گیلان در سال تحصیلی 91- 90 به عنوان «نمونه کشوری و استانی» انتخاب شدند.

به گفته وی، از بین این معلمان احمد علی زاد اسکندر مدیر مرکز استثنایی همت ناحیه یک رشت و سید حسین علوی دبیر مرکز پیش حرفه‌ای کوشا آستانه‌اشرفیه نمونه کشوری و سیده مریم ابوالحسنی و حکیمه بابایی از لاهیجان، فاطمه اکبری، میترا بابایی، مهناز سبزواری و سهیلا کبیری‌راد از ناحیه دو رشت، مریم صفاری و اقدس مؤدن‌چی از ناحیه یک رشت، کیهان حمیدنژاد از تالش و محمد علی‌پناه از فومن نمونه استانی برگزیده شدند.

بشارتی‌مقدم، ابراز کرد: تعداد 43 نفر نیز به عنوان معلم نمونه آموزشگاهی و 10 نفر از معلمان بازنشسته در مراسم گرامیداشت مقام معلم استثنایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی، از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان آموزش و پرورش استثنایی پس از 15 اردیبهشت جاری خبر داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان تصریح کرد: تعداد 6 هزار و 29 نفر دانش‌آموز در مدارس ویژه استثنایی، تلفیقی و فراگیر گیلان در سال تحصیلی جاری در 57 مرکز آموزشی و توانبخشی مشغول به تحصیل هستند.

بشارتی‌مقدم درباره بازدید مدیران مراکز اصلاح مشکلات ویژه یادگیری گیلان از مراکز LD قزوین خاطرنشان کرد: این بازدید با هدف تبادل تجربه علمی و عملی و دانش‌افزایی مدیران و عوامل اجرایی مراکز اصلاح مشکلات ویژه یادگیری و آشنایی با فرایند کمی و کیفی فعالیت‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه 15 مرکز اصلاح مشکلات یادگیری در استان وجود دارد، یادآور شد: این مراکز حدود 50 نفر پرسنل را زیرپوشش خود دارد.

این مسئول، افزایش موفقیت تحصیلی دانش‌آموزانی که در خواندن، نوشتن، حل مسایل ریاضی، مهارت‌های اجتماعی و ... مشکل دارند را از اهداف مراکز مذکور ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول