اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه:

سلامت جامعه دامی موجب افزایش تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: سلامت جامعه دامی، افزایش تولید ملی را دربر دارد.

سلامت جامعه دامی موجب افزایش تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه نادر پرور در جمع کارکنان شبکه دامپزشکی اظهار کرد: امسال بحث تولید ملی یک اولویت استانی است و مجموعه دامپزشکی کشور باید با اهتمام هرچه تمام‌تر حفظ و توسعه سرمایه دامی را با تأمین سلامت جامعه دامی محقق کنند.

پرور افزود: نارسایی‌ها مانع از رسالت خطیر همکاران درامر ارتقاء بهداشت جامعه دامی و انسانی استان نیست.

وی بیان داشت: در امر نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و بحث دامپزشکی شهری آنچه دارای اهمیت است، همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با متخلفان عرضه غیر بهداشتی فرآورده‌ها است که سعی داریم طی جلساتی با مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها این هماهنگی ایجاد شود.

پرور برنامه‌ریزی برای رفع معضلات کشتارگاه‌های سنتی را نیز دارای اهمیت دانست و گفت: کشتارگاه‌های سنتی با برخورداری از کمترین امکانات بهداشتی، یک معضل برای سلامت شهروندان به‌حساب می‌آیند که امیدواریم با تجهیز این دسته از کشتارگاه‌ها و با پیگیری طرح ساماندهی کشتارگاه‌ها و تأمین گوشت از کشتارگاه‌های صنعتی به نوعی این مشکل را حل کنیم.

وی با اشاره به وضعیت معیشت کارکنان و تأثیر آن بر افزایش عملکرد و بهره‌وری دامپزشکی استان، تأکید کرد: تأمین رفاه و معیشت کارکنان از جمله اولویت‌های مسئولان دامپزشکی استان محسوب می‌شود و‌ با تلاشی که به کار گرفته شده است، امیدواریم، بتوانیم در جذب اعتبارات سال جاری پاسخگوی زحمات همکاران باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول