اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

روند پیشرفت پروژه اردوگاه کار و درمانی ایرانشهر مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: با پیگیری و تلاش سازمان زندان‌‌های کشور و مجری طرح، روند احداث و فعالیت‌های عمرانی پروژه بزرگ اردوگاه کار و درمانی ایرانشهر مطلوب است.

روند پیشرفت پروژه اردوگاه کار و درمانی ایرانشهر مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، رحمدل بامری به همراه دادستان، ریاست حوزه قضایی و اعضای انجمن حمایت از زندانیان در بازدید از پروژه بزرگ عمرانی اردوگاه کار و درمانی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: تلاش و پیگیری ریاست سازمان زندان‌ها و مدیرکل زندان‌های استان و مجری و پیمانکار در اجرا و راه‌اندازی اردوگاه کار و درمانی بزرگ ایرانشهر قابل تحسین است. 

وی افزود: امیدواریم با پیش‌بینی کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی و آموزش مهارت‌های شغلی در اردوگاه کار و درمانی ایرانشهر به مددجویان، شاهد ایجاد اشتغال پایدار و بازگشت سالم و پاک آنان به جامعه باشیم.

بر پایه این گزارش، با حضور مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان ایرانشهر مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره زندان این شهرستان برگزار شد.

طی ابلاغی از سوی مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، بیژن سرابندی به عنوان ریاست جدید اداره زندان شهرستان ایرانشهر منصوب شد.

در بخشی از ابلاغ انتصاب ریاست جدید اداره زندان ایرانشهر از سوی مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان آمده است: اصلاح و تربیت مجرمان و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه‌های لازم برای بازگشت سعادتمندانه خطا رفته‌گان، مجاهدتی است که با همت و تلاش و اخلاص به دست می‌آید.

فرصت مغتنم خدمتگزاری کوتاه و غیر قابل تکرار است و این فرصت باید متضمن به برنامه و دستورالعمل باشد.

توجه لازم به قوانین و برنامه‌های تحول و توسعه در بخش اجرایی و قضایی و آیین‌نامه اجرایی و اولویت‌های ابلاغی سازمان زندان‌های کشور به منظور دستیابی به نظام منضبط و مقتدر زندانبانی اسلامی، حزم و عزم جازم و رفق و مدارا و تعامل عزتمند می‌طلبد.

مشارکت افراد عالم و آگاه و جلب همکاری و هماهنگی با مدیران دستگاه قضایی و اجرایی شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی، تجارب و مشورت مجموعه و توکل ابدی و همیشگی به قادر متعال پشتوانه اقدامات و تصمیمات خواهد بود.

شایان ذکر است: در این جلسه از زحمات و تلاش‌های محمدحسین خسروی ریاست سابق این اداره تجلیل شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول