اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت فارس

یکی از اراذل و اوباش اعدام شد

خبرگزاری فارس: یکی از اراذل و اوباش شهرستان مرودشت در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

یکی از اراذل و اوباش اعدام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، بعد از ظهر امروز یکی از اراذل و اوباش شهرستان مرودشت در ملأ عام به دار مجازات آویخته شد.

در حاشیه این مراسم غلام‌حسین چمن‌سرا دادستان شهرستان مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: یکی از وظایف قوه قضائیه تامین امنیت برای آحاد جامعه و اجرای عدالت است و امنیت مگر با صدور احکام و اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی و اجرای عدالت در جامعه به دست نمی‌آید.

چمن سرا افزود: قوه قضائیه در راستای تامین امنیت عمومی برای صدور احکام متقن و محکم قضایی نسبت به تشکیل دادگاه‌های کیفری این استان در مرکز فارس و شهرستان‌ها اقدام کرده و جرائم خشن، حساس و امنیتی با حضور پنج نفر از قضات با تجربه در آن دادگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

دادستان مرودشت اضافه کرد: دادگستری مرودشت عزم خود را در برخورد با جرائم حساس، مهم و امنیتی جزم کرده و با متخلفان نظم عمومی و هنجارشکنان اجتماعی برخورد قاطع می‌کند.

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن با مجرم و متهم برخورد و پرونده را برای صدور حکم به دادگاه مربوطه ارجاع و فرصت ارتکاب مجدد از خاطیان سلب و در افزایش ضریب امنیتی در شهرستان تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

چمن‌سرا همچنین بیان داشت: انجام مراسم حکم اعدام  «ج . م»  یکی از اقدامات بسیار مهم و موثر دستگاه قضایی در شهرستان مرودشت محسوب می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این فرد یکی از اراذل و اوباش این شهرستان بوده که مبادرت به انجام اعمال خلاف شرع به ویژه انجام عمل شنیع کرده است که مسئولان قضایی شهرستان مرودشت برابر مقررات قانونی نسبت به صدور حکم و تایید آن توسط ریاست قوه قضائیه اقدام کردند.

دادستان مرودشت در پایان به خانواده‌ها و مردم این استان تاکید کرد که در تربیت صحیح فرزندان و نظارت دقیق و به موقع بر رفتار و اعمال آنان به‌ویژه بر انتخاب دوستان و همنشینی فرزندانشان با همکلاسی‌ها نظارت دقیق داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول